- 1067 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YABANCI YAZAR / YALANCI ŞAİR
Hayal dünyam ‘’ ay gibi parlak, sular kadar berrak, müzik kadar hareketli yaşadığım zorluklar bazen kayadan daha ağır bazen de bir kuş hafifliğindedir ‘’
Hayallerim çok geniş ve gelişmiştir.
Düş bahçelerinde pembe düşler, iğnenin deliğinden Hindistan’ı görürüm.
Herhangi bir olaya vakıf olmadan yaşanmamışlıkları yaşanmış gibi yaşayarak kurgular anbean senaryosunu kendim yazar kendim çizer hayali karakterlerle ve kahramanlarla birlikte oynarım sanki.
Yaşamadan yazdığım mektup, makale, deneme, fıkra, hikâye, roman gibi edebi sanat eserlerinin her paragrafı ana fikrinde ve kitabın konusunda kendimi ’’ Y A B A N C I ’’ zannederim.
Şiirlerimin her bir cümlesinde ve her bir kıtasında ise yalan söylüyorum, kendimi ’’ Y A L A N C I ’’ gibi hissediyorum.
Yaşatmadan
Yaşamadan
Yaşanmadan
Ve dizelerde kendimi ihbar etmeden yazmak içimden gelmiyor.
YABANCI YAZAR / YALANCI ŞAİR Yazısına Yorum Yap
"YABANCI YAZAR / YALANCI ŞAİR" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
9 Kasım 2018 Cuma 17:51:45
Değerli Nihat hocam evet yaşamadan yazmak sanki bana da yabancı ve yalancı gibi geliyor bence doğru tesbit ve doğru haklı bir yazıydı.
10 puan vererek fovarime aldım müsadenizle altına da imzamı attım .
selamlarım ve dua ile
mehmet ali unsal tarafından 11/11/2018 11:29:20 PM zamanında düzenlenmiştir.