- 558 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Susmalığım
Bir defa daha okudum aslında yazılmıştı! bir kaç değişiklikti aralarından aldığım kelime anlam neyse evet özlenen çok şey var ama neyi almıştın bu yazıyı sana yazdığımda bunca yıl öncesi ve hala soru şu o günler gelecek mi?
Sanmıyorum artık yorgunum ve umutsuz ve kendime dur diyorum boşuna özlemlerin gittiler sen yalnızsın ve sana gelecek kimse yok.
Kişiler her biri başkalarının yanında itolarımız başkasına kuyruk sallıyor birazcık sevgi için Aycanım başkasına annem diyor, Demir sanırım bildiğimiz hallerde kızlar demirin hedefi, olsun oğluma helal olsun. şimdi yazamayacağım bir çok kişi her biri başkası artık gittiler benden benim değillerdi zaten ben öyle sanmıştım...
_....... başka bir bedende nefes alıyor artık benden çoktan gitmiş anca ayılıyorum. bazen tokatlar bulurken kendimi ve biliyorum ki bu hikaye bitti.
Acaba sesim geliyor mu diyorum? Duyuyorlar mı beni?
Her birinizi çok sevdi bu yürek hayatıma girdiğiniz için teşekkürler...
aslında benlik bir şey yapmalıyım...
SUSmalıyım...
YORUMLAR
Susmak, en keskin, en doğru ve en kısa cevaptır bazen.
"Sözün geçer akçe olmadığında..."
Yani yetmediğinde.. Cevap olmadığında...
Durum öyle anlaşılan..Aycan ve Demir...
Belli bir zaman diliminde hayatınızda idiler... Neyiniz olduğu hiç önemli değil...
Varlardı ve "seviliyorlardı, sevdikleri gibi.."
Ama gittiler!
Hayat, farklı yerlere taşıdı belki onları, belki de sizi...
Ayrılık kaçınılmazdı!
Kabullenmek zordu...
Zaman işte..
Bekleneni de unutturuyor...
Umudu kesiyorsun en azından..
Ve çekiliyorsun kendi yalnızlığına.. "SUSARAK!"
İçli ve etkiliydi.
Tebrikler Figen Hanım.