- 1624 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORGUN KALBİM
HATIRALAR GELİR AKLINA BASINI YASTIĞA KOYDUĞUN ANDA
GECEMİDİR SENİ BANA HATIRLATAN BİLMİYOM AMA
SENİ HATIRLAMAMAK İÇİN KAÇ ZAMANDIR UYUMUYORUM ONU BİLE BİLMİYORUM
YORGUN DÜŞTÜ ARTIK KALBİM BEN SENİ SEVMEK BİLE İSTEMİYORUM
ŞİMDİ DÖNÜP ARDIMA BAKTIĞIMDA GÜLÜYORUM BİLYORMUSUN ?
O NEFESİM NEFESİNE KARIŞTIĞI GECE SÖYLEDİKLERİN GELİYOR AKLIMA
ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUMDA O SEN OLAMAZSIN BENİM O UĞRUNA ÖLDÜĞÜM
CANIMDAN GEÇTİĞİM ÖMRÜNE ÖMÜR FEDA ETTİĞİM SEN OLAMAZSIN
NE OLDUDA BENDEN SENDEN BU KADAR NEFRET ETTİRDİN BANA SÖYLERMİSİN?
ELLERİMİ TUTARKEN GÖZLERİME BAKARKEN DUDAKLARIMI OPERKEN SENİ SEVİYORUM DİYEN SEN OLAMAZSIN ERİYORSUN YÜREĞİMDEN DAMLA DAMLA AMA BEN SENİ DEĞİL DAMLA DAMLA ERİMENİ YÜREĞİMDE TUTA BİLMEK İÇİN GÖZ YASLARIMI YASAMIMI ARKADAŞIMI CANIMI VERDİM. O SEN OLAMAZSIN. ARTIK SEVMİYORUM BİR BASKASINI ARTIK TUTMUYORUM KİMSENİN ELLERİNİ ARTIK SÖYLEMİYORUM SEVGİLİME SEVDİĞİMİ KORKUYORUM SENİN RUHUNDAN SÖYLE ASKIM NEDEN BENİ ALMADAN GİTTİN HANİ İKİMİZ ÖLECEKTİK :( O DAR AĞACINA ASARKEN HİÇ DÜŞÜNDÜNMÜ ARDINDAN GELMEK İSTEYEN BENİ BENDEN BİLE ÇOK SEVEN UĞRUMA CANINDAN BİLE VAZ GEÇEN BİRİ OLDUĞUNU ?.ARTIK DÜŞÜNME SEVGİLİM TEZ ZAMANDA YANINDA OLACAK RUHUM İŞTE O ZAMAN HASABIM SORULACAK İLK SORAN KİŞİ İSE YORGUN DÜŞEN BU KALBİM OLACAK.
YORUMLAR
yazınızı sırçakalemin sesli şiiri sakla beni sabaha kadar'ı dinlerken okudum. belki birbirinden habersiz yazılmış olan bu iki eser nasıl olurda birbirlerini bu kadar tamamlayabilirler..hayret doğrusu. yazdıklarının yüreğinden akıp sadece bu sayfada kalması ve bir daha geri dönmemesi dileğiyle.
yüreğinize sağlık.