Dişlerinin İçinde Uyluğum ve Dilim
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Yaşamlarımızda, cennet hayalini kurduğumuz, sonsuzluk alanını icat edebildiğimiz radyant bir şeylerden geçer. Basit bir şeylerden...
Sevgili yabancılar, yakın arkadaşlar, herhangi bir şekilde temas ettiklerimiz ya da yürürken bizi teğet geçip bir başka zamanda bize dokunması olası olanlardan..
Seviştikten, sessiz kaldıktan, bedenlerimizin uzunluğuna yaslandıktan sonra duvar saatinin nabzında, tuz lambasının ateşinde kaybolup gidenlerden..
Geceli ve gündüzlü düşlerimizden..
Bütün bunlar arasında algılayışımızın farkına varmak ve bir düzenin sezgisine dayanan, karmaşık formların ötesinde, basit formların paylaşıldığı ve insanın yaratıcı çalışmalarının analojiler, benzeşmeler, doğal alegoriler ile beslendiği bir keşfe çıkabilirse eğer insan, şiiri için gerekli olan o karıncalanma ışıltısını yakalar.
Evrenin saçlarından, kaşlarından, memelerinden, omuzları ve adem elmasından boynunun arkasına kadar heyecanlı bir el damlar.
Ve o el, kendinin ya da başkalarının sonsuzunda, gerçekliği koca bir yanılsamayla karıştırmayıp sansürsüz, cesur şiirler yazar.
Gnşk..R..
YORUMLAR
Cesur şiirler yazmak herkesin harcı değil.
Güzeldi. Güne gelen yazınızı tebrik ederim.
Saygılarımla...
Jir gnsk
Jir gnsk
Kelimelerin özenle seçilişi, vurucu cümleler, düşlerimizin de gerçek hayatla yoğrulması değil mi aslında dizelerin de çoğu... Güzel bir yazı boş kalmamalı bu kadar yorumlarla... Kutluyorum içtenlikle değerli yazarımızı...