- 530 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşlı adamdan genç kıza 12. Mektup 08. 11. 2017
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Yaşlı adamdan genç kıza
12. Mektup 08. 11. 2017
Çarşamba
Yine Yeniden Merhaba
Mavi Okyanusundan Sarı Dünyasına
Sana vashaptan mektup yazacağımı yazmıştım. Ama ne zaman yazacağımı yazmamışım. Biliyorum sen bu günlerde sınavların dolayısı ile çok yoğunsun. Bundan dolayı mektup yazmaya da zaman ayıramayacaksın. Bu yüzden senin yazmanı beklemeden bir mektup daha yazmaya karar verdim. Ve yazmaya başladım sarı dünyam.
Umarım göndermiş olduğum maket arabayı beğenmişindir. Mektup yazmamım bir başka önemi de beş dakika da olsa kafanı dağıtmak ve boşaltmaktır. İnşallah bu düşüncemde yanılmıyorumdur. Sana başka bir sürprizim de değişik kartlar göndermek olacak. İnanıyorum o kartlarda hoşuna gidecek.
Bizim buraları soracak olursan havalar bir iyi bir bozuk gidiyor bizde şaşırdık. Havalara göre sigarayı bir azaltıp bir çoğaltıyorum. Son romanımda bayağı yol aldım. Şu anda iki yüz elli sayfayı buldu. Kahramanlarımın hepsi sen ve arkadaşlarından oluşuyor. Onların ve senin isimlerinizin geçtiği her yerde inan çok mutlu oluyorum. Sen ve arkadaşlarınla maceradan maceraya koşmak çok güzel bir duygu. Büşra Baş komiser, Hansa baş komiser ve Tugay Baş komiser. İşte benim hiçbir olaydan yılmayan ekibim. Bu ekibe Heval Baş komiseri de ilave edebilirim. Aylardır bu ekiple yatıp bu ekiple kalkıyorum. İnanıyorum ki sonunda hep beraber güzel bir esere imza atmış olacağız. Beni soracak olursan genelde iyiyim ama bu günlerde kontrol için hastaneye gideceğim. Bir de beyin cerrahiye sevk ettiler. Birazda varsa olan beynimle oynayacaklar. Oynasınlar bakalım. Ona da kendimi hazırladım.
Kendimi hazırlayamadığım bir tek şey var. Uzun mesafeli yollara çıkmaya cesaret edemiyorum. Nedeni mi? Çünkü yanımda sen yoksun. Sensiz yapacağım yolculuk ne çekici geliyor ne de sağlıklı. Şimdi kendini kararttığını görür gibi oluyorum. Ve daha da fazlasını söylemenden korkuyorum.’’ Hep yanında ben mi olacağım?’’ . Haklısın demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Artık satırlarımın sonuna yaklaşıyorum. İnşallah sınavlarından yüz akı ile çıkarsın. Seni hiç sormadım ama iyi olduğunu biliyorum. Yalnız bir ara grip olur gibiydin bu durumu atlattın mı?
Başka bir mektubun tertemiz satırlarında buluşmak
Dileği ile seni çok özledim Sarı Dünyam bunu aklından hiç çıkarma.
Mavi Okyanusun
Tebessüm Eden Çocuk
Biliyor musun bu adamın içindeki Tebessüm Eden Çocuk hiç büyümeyecek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.