- 1139 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MARKALI ÖRGÜN EGITIM 4. BOLUM
MARKALI ÖRGÜN EGITIM 4. BOLUM
( MÖES ) YENİ NESİL MARKA KÜLTÜRLÜ
ÖRGÜN EĞİTİM SİSTEMİ PROJESİ GENEL TANIMI - BÖLÜM 4
1.8: HEDEF GRUBUN / GURUPLARIN VE NİHAYİ YARARLANICILARIN TANIMLANMASI VE SEÇİLME NEDENLERİ
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi aşılama , projemizin uygulanması için; İlk, orta , lise ve Tematik liselerin de örgün eğitim gören öğrencilerin tamamıdır.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi, acilen TEOG sınavlarına hazırlanan orta öğretim 8. Sınıf öğrencilerine, çok ivedi olarak aşılandırmalı.
TEOG sınavlarıyla tercih edecekleri Kaliteli liselere sahip olmak için, Bağlayıcı, Ateşleyici, Onurlandırıcı ve tek çatı gibi koruyucu özelliği olan ve bölücü olmayan, aynı orantıda eğitim veren Marka kültürlü örgün eğitim sistemi MÖES bilincini aşılamalı ve kazandırmalı.
1.9 : FAALİYETLERİN AYRINTILI AÇIKLAMASI
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi aşılama çalışmaları. Milli Eğitim Bakanlığına kayıtlı ve Türkiye genelinde ki, İlk + Ortaokul, Genel Eğitim, Mesleki ve Teknik okullarında hayata geçirilecektir.
3 ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemini; Proje koordinatörü tarafın dan organize edilen seminer programı ile, İl ve İlçe Milli eğitim müdürlükleri arasın da çalışma başlatılır.
Yeni nesil ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi aşılama eğitimleri; ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi hakkında eğitilmiş, Eğitimci- teorisyen psikologlar tarafından ( İlk + Ortaokul, Genel Eğitim, Mesleki ve Teknik okullarında ) Müdür, müdür yardımcıları, rehberlik öğretmeni ile, sınıf ve branş öğretmenlerine eğitim verilir.
İl ve ilçe milli eğitim müdürlükleri tarafından koordine edilen okullar ile uygun tarih belirlenir ve rapor halin de proje koordinatörüne sunulur.
Rapordaki bilgilere istinaden koordinatör mevcut katılımcı, öğretmen sayısı doğrultusun da gerekli hazırlıklara başlar. ( Salon, konaklama, ulaşım ve sosyal etkinlileri organize ederler.)
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin aşılama eğitim seminerlerini tamamlayan eğitimci – teorisyen psikologlar, raporlarını proje koordinatörüne sunar ve bir sonraki, il ve veya ilçedeki, ( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin, aşılama eğitim seminerine hazırlanır.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin aşılama, Eğitim seminerini, başarıyla tamamlayan öğretmenler. Görev yaptıkları kendi sınıflarında, öğrenciler üzerinde marka kültürlü örgün eğitim sisteminin aşılama çalışmalarına, sözel ve eğitim kitapçığı yardımı ile başlamış olurlar, eğitim kitapçıkları öğrencilere de dağıtılacaktır.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminin aşılanması, bütün sınıflar da devam ederken, başarının izlenmesi için, öğrenciler kendi aralarında, gözetime başlarlar ve marka kültürü başarı yoklaması yaparlar, ardından sınıf öğretmenleri ve branş öğretmenlerinden sonrada, Rehberlik öğretmeni tarafından marka kültürü başarı yoklaması yapılır ve marka kültürü başarı oranı raporla kayıt altına alınır.
( MÖES ) ‘ in aşılanma çalışmaları ; Öğrencilerin bir salonda toplanıp seminer halinde bilgilendirilmesi yetersiz ve doyurucu çözüm değildir, çok sayıda öğrencinin bir arada bulunduğu salonlar da, hakimiyet sağlanamaz ve bütün zaman, sinema havasında geçer ve Seminerler, paneller bir defaya mahsus yapılmış olur, hiç bir işe yaramaz.
Doğru çözüm ise; MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi hakkında eğitilmiş, eğitimci- teorisyen psikologlar tarafından, eğitilen öğretmenler, sınıf içinde gün boyu (MÖES ) marka kültürlü örgün eğitim sisteminin; kuralları, önemi ve kariyerli başarı taktiklerini anlatılmalı,terkin edilmeli ve yılmadan bıkmadan aşılandırmalıdır.
Öğrencilere; ( MÖES) marka kültürlü örgün eğitim aşılama çalışmasını ; Rehberlik öğretmenleri ve diğer derslere giren öğretmenler uygulamalı yürütecekler.
Sınıf ve branş öğretmeni; kendi sınıfında ve branşın’ da en az bir ( MÖES ) mezunu marka kültürlü öğrenci yetiştirmenin mutluluğunu ve gururunu yaşamak için, ( MÖES ) marka kültürü mezunu öğrenci ve ( MÖES ) Marka kültürü örgün eğitim sisteminin başarı metodu ile , marka kültürlü öğretmen ödülünü almak için, tüm öğrenciler ve öğretmenler ortak çalışma içine girerek, ciddi ve çok önemli ikili ve toplumsal diyalogla başarının mükafatı adına; samimi ve sıcacık duygularla zengin, kaliteli, marka kültürlü, gizemli yarışları, yaşamları boyu hiç bitmeyecektir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi mezunları ; Marka kültürü karakter yarışı sayesin de, Ülkesini , Bayrağını ve halkını seven cıvıl, cıvıl heyecan veren marka kültürlü, onur canlar olarak; sınıf’ta, okul’da, il ve ülke genelinde olduğu gibi, Dünya’nın bir çok ülkesinde de çığ gibi çoğalacaktırlar.
1.10: PROJE İLE ULAŞILACAK SONUÇLAR VE DOĞRULANABİLİR GÖSTERGELER
( Eğitimci- Teorisyen Psikologlar) tarafından idareci ve öğretmenlere; Yeni nesil (MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim aşılama çalışma semineri sonrasında; psikometrik Testler uygulanacaktır, test sonuçları (MÖES) sertifikasını almayı belirleyecek ve başarılı idareciler ve öğretmenler doğrulamada kesin sonuç kaynağı olarak, standardizasyon oluşturulmak üzere, test sonuçları özlük dosyalarında yerini alacaktır.
psikologların öğrencilere uyarlayacağı, erken yaşta kişisel gelişim tabanlı genel eğitim psikometrik testleri ile standardizasyon oluşturarak, doğrulanabilinir marka kültürlü puanlamaya geçilecektir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi mezunları; geleceğin Uzay çağında, büyüyen gelişen , kıskandıran Türkiye’ si için, kıskandırıcı ve becerili , istikbal ve istikrar üreten modern ve çağdaş vatandaşların varlığını sağlayacak, kişisel ve toplumsal gelişim için, çok önemli ve emsal teşkil eden yeni nesil Marka kültürlü örgün eğitim sistemidir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi ; Bilgi ve sevgi bankasıdır.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi ; Devleti, Aileyi, Öğretmeni, Öğrenciyi çok büyük sorun olan. ( Teog ) gibi ; Bölücü, Ayırımcı, Sömürücü, ve benzeri sistematik sıkıntılardan doğrudan kurtaracaktır.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi ; Kendine özgü eğitim sistemi ile başarı elde etmeyi hedefleyen ve mutlulukların yaşandığı, erken yaşta kişisel gelişim havuzudur.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi; Her alan da, zihinsel ve karakteristik kirliliklerden arınma ve arındırma duygusu için, ilerleme kabiliyetine sahip sistemidir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim öğrencisi ; Yeni nesil Marka kültürlü öğrenci olma azmi ile , Çevresini sarmış; idolojik kirliliklere, İradesi ve zihni kirlenmiş arkadaşları ve çevreleri ile iletişim kurma ihtiyacı duymaz, yasal olmayan bilgi ve dokümanlar ilgisini çekmez ve toplumsal suç kirliliklerine alet olamayacağı için, okul ve aile arasında mükemmel karakter olarak tanınacak ve gelecekte eserleri ile yad edilecektirler.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi mezunu öğrenciler; Gelecekte yetişkin kimliklerine sahip olan gençlerimizin, Fikri Mülkiyet Haklarına saygılı yeni nesil olarak yetişeceği ve Saygı beklediği başarısına dair, Fikri Mülkiyet Haklarına Karşı suç işlemez ve suç oranı da en aza iner.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi mezunları ; Bileşim teknolojileri, Hazır tüketim kaynakları, sağlık kuruluşları ve benzeri her alanda, çağdaş yaşama uyumlu yeni nesil kültürü ile insan yaşamını kolaylaştıran; yenilikçi faydalı model, marka ve Patentli fikirler ve projeler geliştirir ve Ticari kazanç kaynaklı olarak da. Fikri Mülkiyet Haklarını miras bırakırlar.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim; Fakiri fakir, zengini zengin eden değil, ortak ölçekte ve eşit güçte bilgilenme ve bilgilendirme ile kazandıran akılcı yeni nesil eğitim sistemdir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi ile; Sınıf ve branş öğretmeni, Rehberlik öğretmeni, okul müdür yardımcısı ile okul müdürünün; Günlük, haftalık ve Aylık örgencileri kontrol etmeleri ve denetimleri sayesin de, marka kültürlü başarı elde edilir.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sisteminde; Öğretmen, Öğrenci ve Aile dayanışması ile. (Teog) gibi, çok kasvetli ve ömür sömüren ara sınavlara ihtiyaç duymaz.
( MÖES ) Marka kültürlü örgün eğitim sistemi Projemiz ; Saymakla bitmeyecek ve sonsuz başarıları sergileyecek, bir birinden çok faydaları olan, eşsiz ve emsal teşkil edecek, yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim projesidir.
1.11. PROJENİN ÇIKTILARI:
1-Uygulama yöntemlerini ve teklif edilen yöntemlerin neden seçildiğini açıklayınız. ?
( MÖES ) Yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim sisteminin uygulama yöntemi; Eğitimci- teorisyen psikologlar tarafından, profesyonel eğitim öğretim teknikleri ile öğrencilere, kişisel gelişimi aşılamak için, öğretmenlere, yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim sistemi aşılaması yapılacaktır, çünkü Türkiye genelin de; öğretmenlerin sayıları, öğrencilerden azdır ve eğitmenlik sorumluluğu ve kişisel gelişimleri için, konuyu kavramaları çok hızlı olur ve zaman kaybını önler.
( MÖES ) Uygulama yönteminin seçimi; Yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim programı, tamamen öğretmen ve öğrencilerin yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim sisteminde başarılı olmaları ve erken yaşta kişisel gelişimleri için, ( MARKA ) isim olma amacıyla yaşam içinden alınan gerçek örneklerle, yapılandırılan çok çeşitli, yeni nesil örgün eğitim sisteminin psikolojik enerji kaynağıdır.
Yeni nesil örgün eğitim projemizin adı; Marka kültürlü örgün eğitim sistemidir, kısa adı ( MÖES) ‘tir.
Yeni nesil ( MÖES ) marka kültürlü örgün eğitim sisteminin gerekçesi;
Yeni nesil erken yaşta kişisel gelişimin temeli olan, ulusal ve evrensel Marka olma azmi ve ideali ile yetiştirilen gençlerimizin tamamı; Üretici, Tasarımcı, Sanayici, Politikacı, bilim ve ilim gibi bir birinden farklı alanlarda söz sahibi olarak, karakterli ve kalite üreten ruhla, yaşama sahip olmayı sağlamak ve yeni nesil marka kültürlü örgün eğitim mezunu olmanın verdiği haklı gurur için, ilk adımlarını atarak; Ulusal ve uluslararası bütün arenalar da yeni nesil marka kültürlü, erken yaşta kişisel gelişimle, söz sahibi olmanın mutluluğu yaşatmaktır.
4. BÖLÜM SONU 29/10/2018
Merhaba. .
Ortalama 60 sayfada toplanan ve ozel olan MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM PROJENİN DİĞER BÖLÜMLER, ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLER İÇİNDE PAYLAŞILMASI DEVAM EDİLECEKTİR. .
NOT:
PROJEM. ( MEB ) nın başlattığı 1000 öğretmen 1000 Fikir kapsaminda izinim alinmadan kullanılamaz, önerilmez. .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.