- 1952 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSMAİL MALATYA (ÇOCUK EDEBİYATI) HABER
HENDEK’TE MÜTHİŞ BİR ÖĞRENCİ YAZAR BULUŞMASI GERÇEKLEŞTİ
Çocuk edebiyatçısı; şair-yazar ismail MALATYA Hendek Atike Hanım Ortaokulu’nda öğrencilerle buluştu. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdikleri söyleşi saatlerce sürdü. Öğrenciler, yazar İsmail MALATYA’ya yazarlık ve yazmayla ilgili birbirinden güzel sorular yönelttiler.
Yazmaya çocuk yaşlarda başladığını söyleyen İsmail MALATYA, dilerse her çocuğun yazabileceğini, her çocuğun bir yazar adayı olduğunu söyledi. Öğrencilere yazdıkları şiir ya da öykülerin çok kıymetli olduğunu söyleyen yazar: “Onları bir yerde toplayın, kesinlikle atmayın.” dedi.
Çocukların soruları üzerine yülerce çocuk kitabı yazdığını söyleyen İsmail MALATYA belli başlı eserlerini şöyle sıraladı: Binden fazla şiir, yüzlerce öykü, onlarca tiyatro yazdım."Soygun Ve Cinayet" ile "Töre Ve Cinayet" adında 2 adet roman yazdım. Şiir ve edebiyat ile ilgili çalışmalarım devam ediyor.Furkan Mehmet ve Şiir Sena adında iki tane çocuğum var. Halen bir ortaokulda Türkçe Öğretmenliği yapmaktayım.
Başlıca Eserlerim
1.Töre ve Cinayet (Türk Edebiyatı- Roman)
2.Soygun ve Cinayet (Türk Edebiyatı Roman)
3.Yeşilin En Güzel Tonu (Tiyatro)
4.Dombili Kardan adam (Tiyatro)
5.Kahkaha Tufanı (Tiyatro)
5.Doktor Çıldırdı (Tiyatro)
6.(K)antin Kuntin İşler (Tiyatro)
7.Şehadete Koşanlar (Tiyatro)
8.Şiir Bahçesi (Şiir Kitabı)
9.Uçan Çocuk(Şiir Kitabı)
10.Ne Mutlu Türk’üm Diyene(Şiir kitabı)
11. İlkokullarda Değerler Eğitimi (Okula Yardımcı, 12.Öğrencilere Kaynak Kitap, Her Değere Bir Öykü)
13.Ortaokullarda Değerler Eğitimi (Okula Yardımcı, 14.Öğrencilere Kaynak Kitap, Her Değere Bir Öykü)
15.Belirli Günler ve Haftalar (Okula Yardımcı, 16.Öğrencilere Kaynak Kitap, Her Değere Bir Öykü)
17.Kompozisyon Yazma Defteri (Giriş Bölümü Verilmiş, Gelişme ve Sonuç Bölümlerini Öğrencilerin yazacakları Yardımcı kaynak)
Öğrencilerden çok kitap okumaları ve yazma çalışmalarını sürdürmeleri konusunda söz alan İsmail MALATYA, davetinden dolayı okul müdürü Kadir GÖRME’ye ve desteklerinden dolayı öncelikle Türkçe öğretmenlerine ve tüm personele teşekkür etti. Bu anlamlı ve güzel gün anısına okul müdürü Kadir GÖRME, misafiri İsmail MALATYA’ya çiçek verdi.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.