- 784 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Dünya Karartina Altında
Dünya Karartina Altında
İnsanlık tarihi isyan ediyor. Günümüz isyan ediyor. Zaman ve mekan isyan ediyor. Tahammülü kalmamış varlık sahasının, çatlıyor ve yokluk yurdu canlılar alemini karartina altına almış parçalıyor.
İnsanlık canileşmiş ve birbirini yiyen dişliler gibi kendisini katlediyor. Kadın, çocuk, yaşlı demeden. Yetim, öksüz demeden. Hak hukuk tanımadan. Ahlâk yasasını katlederek emperyalist dünya düzeni yine dünyayı parsellere ayırıyor. Bu düzene dur diyen yiğitler tek tek yok ediliyor. Sayıları azaldıkça vahşetler çığ gibi büyüyor. Sanki ölürler yarışı var gibi ölümler reklam yapılıyor. Ya hu nedir bu yarış nedir bu katliam.
Zalim ne zaman duracak iyiler ne zaman galip gelecek. Topraklar üzerinde insanlık nasıl gülecek. Mazlumların ahı Arşı titretirken zalimler daha ne zamana kadar iktidarlarını güçlendirecek. Elbette Allah Teala nurunu tamamlayacak. Peki nur tamamlanacak diye biz safımızı belli etmeyip köşemizde mi yatacağız. Yoksa bizde mi karartina altında parçalanıp yokluk yurduna gideceğiz.
Alemlere Rahmet gelen Muhammed Mustafa efendimizin şiarını doğru şekilde nasıl uygulayacağız. Onun davası merhametin ve güzel ahlâkın çiçekler gibi yayılmasıydı. Nasıl unuttuk bu şiarı, nasıl kendi vahşi duygularımızı doğru olarak yaydık. Nasıl demekten korkar hale geldik. Kendimizle yüzleşemez olduk. Her aynaya baktığımızda veya iç alemimize baktığımızda kendi yaptıklarımızı görüyor olmamıza rağmen karşımızda duranları parçalıyoruz. Böylece vahşi dünyamızın karanlık tarafını örtmüş oluyoruz.
Evet dünya karartina altında...
Asım CEYRAN
YORUMLAR
İnşa Allah çalışarak, helallerle, doğrularla...düzeleceğiz, düzelteceğiz.. Şu Maskeli yalaka, münafıklardan kurtulursak işimiz daha da kolaylaşacak, Yalakalık, romantiklik, bol yalan: Kadınları bozar, aileleri dağıtır, devletleri yıkar..
Efendim(s.a.v.)in izinde hak yolda hakkı ile yürüyerek karantinayı kaldırırız.. İnşa Allah..
Ömrünüz, yazılarınız, okurlarınız bereketli olsun inşa Allah.