PEMBE KAPI
Çok güzel şeydir kitap okumak.Zihnin dinlenir , hayal gücün genişler. Çok sevin ben kitap okumayı .Dün olan olayımı anlatayım size; kitap okumak için uzandım kitabın kapağını açtım. Birden bir pembe kapı açıldı önüne. Aralıkta kapı. Açtım kapıyı hemen . Kapıda karşıladı beni Temel ile Safinaz . Merhaba dediler . Ilerledim biraz . Önüme çikolatalardan şelaleler, jelibon ağaçlar . Birden bakarım ki August! ( Mucize ana karakteri) Utangacligini yenmis , Via Jack ve Summer ile seksek oynuyor.Birden biri tuttu beni . Aldı, havaya fırlattı. Aaaaaaaaa ! Bu süper Nate’di .Beni bulutlara fırlattı. Bulutlarda karşıladı beni Kamil abi . Yeni kitabımdan bilgiler verdi bana .Aaaaaaaaa! Simit ile Peynir . Aziz Sancar’ın hayatını anlatıyorlar. Yorulmuştum. Ama birden hatırladım. Annem beni merak eder diye düşündüm. Nereye gideceğimi bilmiyordum .Birden karşıma Dütdüt çıktı. Beni kapıya kadar götürdü. Kapıdan çıkarken Temel bana kapıdan koparttigi sekerlemeyi vererek; Al uşağım ye dedi. Onu ısırarak teşekkür ettim ve kapıdan çıktım. Ama şimdi ne yapacaktım. Ve önüne kocaman bir yazı çıkıverdi. Ve masal burada sona erer . Çok şaşırmıştım. Okuduklarımı ben yasamamistim . Hepsi bir kitaptı. Akşam olmuştu. Annem ; Kızım bu saate kadar ne yaptın diye sordu . Ben ise anne kitapla oyun oynuyordum dedim.....