- 674 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ Yaşlı adamdan genç kıza 11. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Yaşlı adamdan genç kıza
11. Mektup
SON MEKTUP
Mavi Okyanusundan Sarı Dünyasına
Bugün inanmanı isterim ki sana mektup yazma ihtiyacı ile doluyum. Aradan ne kadar zaman geçti hatırlamıyorum Dünyam. Tahminen iki, iki buçuk ay olmuştur. Seni bilmem ama bayağı uzun ara vermişiz. Tabi benim eve geldiğinde eline tutuşturduğum mektupları saymıyorum. Onları okuyup okumadığını da bilemiyorum o kadar çok yoğundun ki. Sormaya da hakkım yok.
Nasıl olduğunu sormayacağım iyi olduğuna eminim. Giderken seni seven insanları geride bıraktın. Ama gittiğin yerde birçok arkadaşına kavuştun. Bu da işin teselli yanı. Ben hep aynıyım bir iyi bir bozuk. 65 model bir makine gibi. Ama yine de yaşadığım için Allah’ıma şükrediyorum. Nasıl derslere alışabildin mi? Yoksa kaldığın yerden devam mı? Bu arada Kader’e karşı çok mahcubum istediği kitabı bulamadığım için.
Biliyorum ki sen her şeyin üstesinden gelecek kadar yürekli bir kızsın. Doğrusunu söylemek gerekirse ben senin kadar cesaretli değilim ve hiçbir zamanda olamam. Basit bir hayatım, sıradan bir yaşamam var. İşte son zamanlarda yaşamıma kattığın rengi bir kenara koyarsak.
Sana ufak bir sürprizim olacak. Sen bana mavi bir araba göndermiştin. Ben de sana sarı bir araba aldım bu mektupla beraber gönderiyorum. Şimdi iki araba karşımda yan yana duruyor. İkisinin beraber resmini çekip yeniden ayıracağım çünkü bir daha bir araya gelemeyecekler. İnşallah ileri bir zamanda ehliyetini de alıp o arabaya binerek istediğin yere gidersin.
Biraz evvel bulaşık yıkadım rezalet bir durum tam bir haftalık bulaşık. Mutfağa giremiyordum. Neyse şimdi mutfağım ter temiz.
Neyse seni daha fazla meşgul etmek istemiyorum DÜNYAM vaktin olursa yazarsın vaktin olmazsa canın sağ olsun. Sen oraya mektup yazmaya değil okumaya gittin.,
Hoşça kal Sarı Dünyam. Seni çok seviyorum ama bunda biraz da senin kabahatin var. Beni hayatının içine alıp kendini bu kadar sevdirmeseydin.
Not Tanıdığım ve tanımadığım bütün arkadaşlarına selamımı iletirsen mutlu olurum.
Tebessüm Eden Çocuk.
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.