- 1791 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
İMAM HATİPLİ OLMAK BÜYÜK BİR FAZİLETTİR.
( İMAM HATİPLİ OLMAK BÜYÜK BİR FAZİLETTİR.)
İMAM HATİP OKULUNU OKUYUP EN FAZLA NE
OLABİLİYORSUN Kİ,DİYEN, VE BU OKULU KÜÇÜMSEYİP AŞAĞILAMAK İSTEYEN İÇKİCİ,KUMARCI, ALKOLİK BİR KADINA ŞÖYLE ÇOK GÜZEL BİR CEVAP VERİLMİŞ.ALLAH CUMHUR BAŞKANIMIZDAN RAZI OLSUN,
.( İŞTE EN FAZLA CUMHURBAŞKANI OLUNUYOR,
İŞTE CUMHURBAŞKANIMIZ DİYEREK. ).İNŞAALLAH BUNDAN BÖYLE CUMHUR BAŞKANLARI,BAŞBAKANLAR, MİLLETVEKİLLERİ, PARTİ GENEL BAŞKANLARI, MECLİS BAŞKANLARI GENEL KURMAY BAŞKANLARI VE KUVVET KOMUTANLARI, MÜSTEŞARLAR, BÜYÜK ELÇİLER, GENEL MÜDÜRLER, VALİLER,KAYMAKAMLAR İL VE İLÇE BELEDİYE BAŞKANLARININ HEPSİ TÜM AMİR VE MEMURLAR İMANLI VE KURANLI, NAMAZLI ABDESTLİ, BOY ABDESTİNİ BİLEN VE TERK ETMEYEN VE OTUZ İKİ FARZI BİLEN YÖNETİCİLER BAŞA GELİR....BÜYÜKLERİNE SAYGILI KÜÇÜKLERİNE
MERHAMETLİ YÖNETİCİLER BAŞA GELİR...EMİN OLUNUZ O ZAMAN YOLSUZLUK RÜŞVET ADAM KAYIRMA GİBİ HAKSIZLIKLAR OLMAYACAKTIR.VE TÜM BU SAYIN YÖNETİCİLER,
HAZRETİ ÖMER GİBİ, (BU GÜN ALLAH İÇİN NE YAPTIN.
) SORUSUNU HER GECE YATMADAN ÖNCE KENDİ KENDİNE SORACAKTIR.VE YİNE ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR) HAZRETİ.ÖMER İN SÖZÜNÜ UNUTMAYACAKLARDIR.. VE MEVKİ SAHİBİ OLDUĞUNDA YİNE ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR. SÖZÜNÜ,VE YAA ÖMER ALLAH İNDİNDE HESAP VAR, UNUTMA,,SÖZÜNÜ HİÇ UNUTMAYACAKLAR,DIR..
VE KUL HAKKINI ÜZERLERİNE GEÇİRMEMEK İÇİN VAR GÜÇLERİ İLE ÇALIŞACAKLARDIR VE BU KONUDA ÇOK DİKKATLİ OLACAKLARDIR.
DEVLET MALINI KORUMAYI EN BÜYÜK FAZİLET KABUL EDECEKLERDİR,TIPKI HAZRETİ ÖMER İN YANINA ARKADAŞI GELDİĞİ ZAMAN,
(DUR DEVLETİN ŞU MUMUNU KARARTIP KENDİ MUMUMU YAKAYIM DA ÖYLE SOHBET EDELİM .) DEDİĞİ GİBİ..ÇÜNKÜ HEPSİ MAHKEMEYİ KUBRAYA ŞEKSİZ ŞÜPHESİZ İNANIYOR OLACAKLARDIR...
MİLYARLIK İHALELERDE OLSUN DİĞER İŞLERDE OLSUN, İLTİMAS,ADAM KAYIRMA , HIRSIZLIK TORPİL VE HAKSIZLIK YAPAMAYACAKLARDIR.KENDİLERİ İÇİN İSTEDİKLERİNİ MEMURLARI,İŞÇİLERİ İÇİNDE İSTEYECEKLERDİR.
YÜCE ALLAHIMIZIN,
EMR OLUNDUĞUN GİBİ DOSDOĞRU OL ,HU SURESİ 112.AYETİ KERİMESİNİ UNUTMAYACAKLARDIR.
VE SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZİN (İSLAMDA ALDATMAK YOKTUR.) (BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR ) HADİSİ ŞERİFLERİNİ HER İŞLERİNDE GÖZ ÖNÜNDETUTACAKLARDIR .
BU VE BENZERİ MÜBAREK AYETİ KERİME VE MÜBAREK HADİSİ ŞERİFLERİ ASLA UNUTMAYACAKLARDIR..
İNSANLIK TARİHİ ŞAHİTTİR Kİ,TARİH BOYUNCA BÖYLE İNANÇLI KİMSELER SAYESİNDE MİLLETİMİZ DÜNYAYA ÖRNEK OLMUŞ, NAM SALMIŞ VE BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞMUŞLARDIR..DÜRÜSTLÜK,DOĞRULUK VE ÇALIŞKANLIK,HAK ADALET SEVGİSİ VE MERHAMETLİ OLMAK GİBİ FAZİLETLER DE HEP MÜBAREK ECDADIMIZ,YABANCI TÜM İDARECİLER VE İLİM ADAMLARI TARAFINDAN ÖRNEKGÖSTERİLMİŞTİR.MÜSLÜMAN İDARECİLER VE ALİMLER ÖRNEK ALINARAK HAYAT SÜRMEK VE BAŞARIYI SAĞLAMAK,ADALETE ULAŞMAK KONUSUNDA ECDADIMIZI ÖRNEK VE TAVSİYELERDE BULUNMUŞLARDIR..BU BİR GERÇEKTİR,,BU GERÇEĞİ LÜTFEN UNUTMAYALIM..DİNİMİZİN VE MÜBAREK ECDADIMIZIN KADRİNİ KIYMETİNİ ÇOK İYİ BİLELİM BU KONUDA VEFALI OLMAYI KENDİMİZE DÜSTUR EDİNELİM.
SELAMLARIMLA,DUALARIMLA...
ABDULKERİM KAYA .EMEKLİ VAİZ.20.10.2018.ANKARA.
YORUMLAR
Kayzer Şose
Yusufmansiz
din ne kadar deişik bişey ya hakkaten.
giriş paragrafınıza bayıldım. merak ettim emekli olduktan sonra da vaizlik yapmaya devam ettiniz mi ya da devam ediyormusunuz.
yazınızda dindar kitleyi övmek üstünden treni kaçırmış olmanın ezikliğini hissettiğinizi gördüm. şahsi kanaatimdir elbette. gerisi sizi bağlar.
iyi günler dilerim.
Hiç bir zümre bir bir diğerine göre faziletli değildir
Fazilet kriteri işlediği amellerle doğru orantılıdir.
Vaziyet yaratanın Emirler'ini doru icra eden kullardır.
Beş vakit namaz kılan veya kıldıran camiden çıkar çıkmaz dedi kodu yapan
Gerçekmiş yalan mı bilmeden insanları kiralayanlar da var
Kısacası faziletli olmak, insan olmaktan Çeçen
Bırakın srtık şü insanları katagoride ayırmayı
Biraz rahat bırakın açlıkla, sefillikle uğraşan insanları
Demek ki Devletimizin İdaresi Yanlış Kişi ve Kişilerin Elinde....
Diyelim ki; Allah muhafaza, tedavi maksatlı, bulunduğunuz yerden oldukça uzak bir yere gitmeniz gerekti ve maddi imkanınız yeterli değil.
1... Bulduğunuz ilk uçağa atlayıp gidebilir misiniz?
2... Parayı nereden bulursunuz, bulsanız da sonra ne şekilde ve ne zorluklarla ödeyebilirsiniz, bir düşünün bakalım. Artı tedavi ücreti de cabası.
Fakat, kıymetli yöneticilerimiz, sabah kahvaltısında başka bir ülkede, akşam yemeğinde tamamen başka bir yerde sayın zevceleriyle birlikte. Sizin, benim, bizim hakkımıza gaspı kendilerine hak görüyorlar bir nevî.
İşin tuhaf yanı, dillerinde Yaratıcımızın 99 ismi ile. Gel de Münafık deme böylelerine...
İslamiyeti istediği gibi evirip çevirip kullanıyor/lar. Değil İslâm dininde, hangi dinde yer alır kul hakkını yemek. Ben bir EYT ( Emeklilikte Yaşa Takılan) mağduru olarak, tek kuruşumu dahi helâl etmiyorum.
Sadece bu sebepten de değil, bu mevzu bardağı taşıran son damla anlayacağınız.
Dahası adama göre muamele var meselâ, kendi memleketimizde ikinci ve hatta üçüncü .... sınıf vatandaş konumunda olmak. Çalışanlar arasında ikilemcilik, işçi ve memur bölünmeleri vs vs... velhasıl ne yazmakla biter ne kelime yeter...
Her kim hıyanet edip de ganimetten veya kamuya ait hâsılattan bir şey aşırır, bunu da gizlerse, kıyamet gününe o vebalini aldığı şeyler, boynuna asılı olarak gelir. Sonra her kişiye kazandığı şeylerin mükâfatı veya cezası eksiksiz verilir. Ve onlar asla haksızlığa uğratılmazlar.”[14]
Sahabeden Kaab Bin Ucre (ra) anlatıyor, Allah Rasulu Sallallahu Aleyhi ve Sellem,
“ Başınıza Öyle İdareciler gelecek ki, Menfaatlerini, Çıkarlarını, İdeolojilerinin içine gizleyip istediklerini
söyleyeceklerdir, Görevlerini, Yetkilerini asıl içlerinde gizlediklerini Menfaatlerine, Çıkarlarına göre yapacaklar,
Bunlara ses çıkarmayanlar, İdeolojilerine taraf olanlar, Onlarla peşi sıra Cehenneme atılacaklardır,” dedi der...
İmam hatipli olmak değil de, İslâmiyet üzerine ilim yapmak, Allah yolunda ilerlemek kadar güzel bir şey yoktur diye düşünüyorum.
Ancak günümüzün modası, ki Allah onları ıslah eyleye, her şeyin doğrusunu öğrenip, kendisine hacı-hoca sıfatını takıp içten içe aksini yapanlar var ya....
Selâm ve dua ile...
NÜS tarafından 12/1/2018 2:49:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
ABDULKERİM KAYA
Îmâm hatipli olmak , liseli olmak , kız meslek liseli olmak , sanat liseli olmak vs vs ...bunlar eğitim sistemimizin muhtelif okulları...
Fazileti okullarımızdan birine indirgersek diğer okullarda ilim gören bu vatan çocuklarına çok büyük bir haksızlık yapmış oluruz.
Sanırım Hz Ömer adalati bu olsa gerek(eşitlik)
Ikincisi fazilet kişinin yaptığı işteki samimiyette aranmalı,
Samimiyet yoksa isterse 4 kitabı yutsa neye yarar.
holding 'in birinde üst düzey yöneticilerin büyük bir kısmı imamhatipli ve ilahiyatçıydı.Noldu? Battı gitti.
Demek ki çalışanlarının her hangi bir okula mensup olması işi kurtarmadı.
Dolaysıyle imam hatiplerde , diğer okullarda hepsi bizim gözümüz ,birer değerimizdir.
Siyasi veya başka amaçlara alet edip çocuklarımız arasında ilim bir yana ,bir kamplaşmaya vesile olmak bile bu vatan insanına yazık etmektir.
Bu okuldan mezun olmuş birisi olarak bü tür tartışmaların , başta imamhatiplere devam etmekte olan öğrencilerimiz olsun , diğer öğrenciler olsun , özellikle ve özellikle kıymetli Veli'lerimiz tarafından hiç takdir edilmediğinî yakinen görüyoruz.
Artık okuldan ziyade; kalitenin , samimiyetin , başarının, ilgi ve alakanın konuştuğu bir dönemden geçiyoruz.
Anadolumun tüm okulları ayrı bir güzellik saçar bulundukları beldelere , köylere , şehirlere ...
Saygılarımla..
ABDULKERİM KAYA
imam hatipleri kuran İnönü'dür
kan katil yuvasına çeviren ise bir takım siyasilerdir.Halis din adamı yetişsin yobaz karanlık bastırılsın yok edilsin amacındaydılar ama ellerinde Kur'an-ı Kerim adam öldüren çocuk tecavüzlerinde rüşvette hırszlıkta hak yemekte yani herhangi birinin işlediğinde toplumdaki yıkıcı etkisi bu kadar çok olmayacak suçların suçluları imam hatiplerden çıkıyorsa ve bugün imam hatipler topluma dayatılıyorsa (hiç savunmayın ihl derneği istediği için bu dayatma yapılıyor onlar kendileri açıkladı.) Allah ile aldatanlar imam hatiplerden çıkıyorsa bu ülkenin gençleri deizme yöneliyorsa o okul olmaktan çıkmıştır bay vaiz.
Önce imam hatipleri siyasilerden kurtarın temizleyin sonra översiniz. Kindar ve dindar neslin unsurları bir dolu çocuğa tecavüz etti Allah için gık demediniz.
Allah ile aldatılan ülkenin insanlarını korumadınız uyarmadınız ki din görevlisi olarak sizin görevinizdi ama siz siyasetçi savundunuz adalettenn uzak durdunuz bu vebal benim bir ise sizin on kattıt,
Allah katında siz de sorumlusunuz, ben de davacılardan biriyim.
Hocam anlamlı, hislerimize tercüman yazınız için teşekkür ederim, kaleminize sağlık..
Üzülerek sölemek istiyorum..
Konu din diyanet olunca pusuda bekler gibi bekleyen ve sonrada canhiraş bir şekilde hortlayıp it gibi saldıranları görmekten,okumaktan bıktım, hakaten bıktık yani..
medeni olduklarını iddia eden,çağdaşlıkla hava atanların boş ve fos hallerini artık aynaya bakarak görme zamanı geldi geçiyor, aksi halde mide bulandırıyorlar.
Din diyanet konusuna binbir kılıf giydirmeleri,iftirada edepsizce sınırsızlaşmaları sağlıklı insanların karı olmasa gerek,hayretle izlemekten hakaten bıktık..
Dipleri zifiri kara olanların hardal tanesi kadarlık karalığı abartmalarından bıktık..
bide bu aşağılık, namussuz,onursuz,kucaktan kucağa dolaşan yaratıkların namus, ahlak,iffet mevzusunda ahkam kesilmelerinden de bıktık..
yani bıktık Allahsız,imansız,dinsiz,beynamaz kahpelerin din konularındaki saldırılarından,iftiralarından,cibilliyetsizliklerinden bıktık,bıktık,bıktık...
vesselam..
ABDULKERİM KAYA
Yazınıza değil de ,
yazınızla örtüşmeyen fotoğrafa söylenecek çok söz var da..
La havle deyip susmak en efdal cevap olsa gerek..
saygılar
ABDULKERİM KAYA
Yaşanabilecek en büyük yanlışlardan ve büyük ülkenin başına bela olan en büyük dertlerden biri de DİNLE SİYASETİN karışmasıdır...
Yazınıza yorum yapmak sayfaya girdiğimde görselden anladım ki siz de bu yanlışın içindesiniz... Bize yazınızdakilere ‘örnek kişilik’ diye mi o fotoğrafı koydunuz?...
Ben de küçük yaşlardan itibaren dini eğitim almış dokuz yaşında Kuran’ı hatim etmiş biriyim.. Sizin bu yazınıza cevap yazıncaya kadar da bunu dile getirmek istemedim çünkü yaşım ilerleyip de Kitab-ı Mukaddesi okuyunca ve öğreti dinleri inceleyince en önemlisi de Kuran’ın Türkçesini okuyunca kendi yolumu kendim belirledim... Bütün dinlerin istediği tek bir şey var ‘iyi insan’...
Üstelik bu kadar büyük güce sahip yaratıcı, Arapçayı kutsallaştırmak isteseydi, son dini indirirken diğer kitapları silemez miydi? ( Kuran’da hiç geçmeyen bu konu da Hz. Muhammed’in bile tek bir cümlesi yokken ‘din alimlerince’ insanlara sunulmuş ve yine kitabın önüne geçilmiştir.)
Hz. Muhammed dönemindeki o kadar saygınlığını ve ‘emin’ kişiliğini kullanıp ülke yönetimiyle ilgili tek laf etmemiş, mümkün olduğunca ‘insan’ odaklı mesajlar vermeye çalışmış da onun yolundan gidenler bundan hiç mi ders almazlar?...
Her eğitim kutsaldır... İlla bir fark yaratacaksa eğer, bilime ve ilime dayalı eğitim daha kutsaldır, çünkü biat etmeyi değil, düşünmeyi öğretir... Düşünen insandan da zarar gelmez... Er ya da geç doğruyu bulur... Ona bir yaptırım dayatılamaz, sorgular çünkü... Ona bir yanlış yaptırılamaz, çünkü kıyaslar...
Sıralamada ilk surenin içinde olmasa da inen ilk ayet ‘oku’ emridir... Ne yazık ki İslam alemi bunu sadece Kuran olarak algıladı ve sadece Kuran’ı okudu... Tesadüf müdür ki İslam ülkelerinden bilime hizmet eden önemli isimler çıkmaz... Çıkanların da ‘içine şeytan girdi’ diye icabına bakılır...
Daha da acısı inen her ilahi kitabın dili, vahiy olunan nebinin diliyledir, çünkü Allah’ın dili yoktur... Vahiy bir içine sundurmadır ve bu kişi hangi dili biliyorsa bu dille aktarır... İslamiyet’te bugün Arapça neredeyse Kuran’dan daha kutsaldır... Üzerinden 1400 yıl geçtiği ve bu sürede bütün diller gibi Arapça da evrildiği için bugün Arap bile Kuran Arapçasını bilemez ve okuyamazken ülkemizde bunun Türkçesinin okunması hep yanlış görülmüş, insanlar anlamadıkları bir dili ‘bildiğini iddia edenlere’ kafa sallamak durumunda kalmıştır...
Yurt dışında gördüğünüzü söylediğiniz ayinlere giden herkes kendi dilinde dinini anlayabilir ve ibadetini yaparken bu ülkenin insanı neden bundan yoksun?...
Çok merak ettiğim bir konu var.... Buna cevap verirseniz samimiyetimle belirteyim çok sevinirim... Büyün dualar gibi namaz dualarının da Arapça okunması bir ritüeldir ve diğer türlü kabul olmayacağı ısrarla söylenir.. Bu terbiyeyle namaz kılınır, sonra sıra şükretmeye ve dileklere gelir... Burada herkes kendi dilinde dua ederken bunların kabulü mümkün mü?... Mümkünse duaların aynı şekilde yapılmasına ne engel?...
Kuran’da olmayan ve Hz. Muhammed’in ölümünden sonra ‘post kavgaları’ nedeniyle oluşan mezheplerin ve tarikatların ‘kerameti kendinden menkul hocaları’ nasıl olur da kutsal kitapta olamayanları halka din gibi dayatabilir ve sizler gibi bu işin ilmini yapanlar buna neden sessiz kalırlar?
Sorularıma doyurucu cevaplar almak ümidiyle...
İyi akşamlar....
ABDULKERİM KAYA
Mustafaoğlu İlyas
"Hz. Muhammed dönemindeki o kadar saygınlığını ve ‘emin’ kişiliğini kullanıp ülke yönetimiyle ilgili tek laf etmemiş, mümkün olduğunca ‘insan’ odaklı mesajlar vermeye çalışmış da onun yolundan gidenler bundan hiç mi ders almazlar?..."
Buyurmussunuz.
Be güzel kardesim, Peygamberimiz Medinede Islam`in devletini kurup yillarca devette Baskan siyaset, minberde imam, cephede komutanlik yapti.Islamin devletini kurup yöneten bir Peygamberin Ümmeti olarak onun Siyasetini yapmadigimiz yani Kuran`i devlete ve müeseselerine hakim etmedigimizdendir bugünkü perisanligimiz...Islam WC gidisi bile tarif ederken Hayatin candamarlarindan biri olan Devlete siyasete karismaz demek ,veya karistirmamak en büyük yanlislarimizdandir.Islamin hayata devlete hakim oldugu tarihlere biraz bakin, bügünkü batinin buldum diye dünyaya empoze ettigi bilim ve tenknoljinin ilmi gelismerde hep Müslüman bilginlerin imzasini göreceksiniz.
ABDULKERİM KAYA
Benim Nacizane bir önerimdir.Allah kelamı kuranı okuyabiliyorsanız her gün beş altı sahife okusanız,bilmiyorsanız en kısa zamanda öğrenseniz çünkü Kuran müminler için bir RAHMET BİR ŞİFADIR.Kıyamet günüde bir Şefaatçıdır,Günler su gibi akıp gidiyor.Elhamdülillah bizler müslüman olarak Davayı baştan kazandık,yeter ki,imanımızı koruyalım,Dua ve selamlarımlaç
Serap IRKÖRÜCÜ
Siz yorumları da mı okumuyorsunuz???
ÇOK ŞAŞKINIM!...
Ben de sizi ciddiye alıp yorum yapmıştım!....
Bir kez daha okuyun yorumumu ve hiç uygun olmadığını göreceğiniz bu son yorumunuzu silmek isteyeceksiniz bence...
Size duyduğum saygı ve hürmet çerçevesinde, teşekkürlerimi sunuyorum değerli hocam.
Selam ve dua ile.
ABDULKERİM KAYA
,Şair M.Akif,....İmandır o cevher ki,İlahi ne büyüktür,İmansız paslı yürek sinede yüktür,demiştir,Size ve bize bu sağülam İmanı nasip eden Yüce Allah şükürler olsun,Rabbim isteyen bütün Din kardeşlerimize de nasip etsin,kul isterse Yüve Mevla nasip eder ve artık bana göre şöyle,bana göre böyle yerine Allah ve Elçisi ne demişse gerçek O,Hakikat O,der,...İyiki varsınız,iyiki imanı islamı savunuyorsunuz,Dualarımla,Selamlarımla.
Gülüm Çamlısoy
Asıl iyi ki sizler varsınız.
Allah'a emanet olun.
Hocam merhabalar. Sizi severim, sayarım, aydın bir din görevlisi olduğunuzu da bilirim ve sonsuz saygı duyarım.
Avrupada görev yapmış olmanız, bu görevi halisane yerine getirmiş olmanız çok iyi.
Maalesef ülkemizde kendini din görevlisi olarak gösteren cahillerin yaptığı o kadar çok kötü örnek var ki.. İşin tuhafı da ne biliyor musunuz..? Bunları çıkıp da birilerinin savunması.
O kadar cahilane söylenen şeyler var ki aklınız durur. Bu konularla ilgili ben de birkaç yazı kaleme almıştım.
Bir yerde bir terslik var hocam. İmam Hatiplerdeki öğrenim daha aydın, daha medeni, daha bilinçli olmalı. Hangi okul olursa olsun sapıklıklara yer olmamalı.
Hocam öyleleri var ki kafayı belden aşağısı ile bozmuş. İslamın güzelliklerinden, faziletinden bahsetmek yerine huri nuri mevzusunda hep. Bademlenmek diyeni mi ararsınız, anasının dizinden tahrik olanı mı. Tövbe tövbe.
Hocam biz burada bu konulardan çok bunaldık gerçekten. Anlatmakla bitmez..
Selam ve saygılar Hocam..
ABDULKERİM KAYA
sahaf
Ne yazmamı beklerdiniz? Erbakan' nın " bize oy vermeyen patates dinindendir" söylevi gibi yazınız. Yani İmam Hatipliler faziletli,diğerleri değil.
İşte böyle yaparak milleti bölüyorsunuz. Bizler Onlar Yazık çok yazık.
Ayrıca İmam Hatipli olup vukuatlar işleyenleri söylemeye gerek yok zaten basında yer almakta. Yani İmam hatiplileri öven bu yazınız gerçeği yansıtmıyor.
Alnı secdeye değiyor deyip de göklere çıkarılan sonradan tu kaka olanları gördük. Biraz gerçekçi olalım lütfen.
Cevap yazmayınız çünkü polemik hiç tarzım değil.
Hoca senin ecdadını ve dahi sultanlarını neden yabancı öğretmenler yetiştirmiş? Neden hepsi ecnebilerden ders almış? Neden bu imam olmak Osmanlı da hep fukaraya nasip olmuş? Ellerinde kızılcık sopası, 13 yaşında ki kız çocuğuna eşofman giydi diye fahişe diyen, okul içinde kız erkek demeden taciz ve tecavüz de bulununan imam hatip hocaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Kur-an kiralarındaki bademleme geleneği hakkında fikriniz nedir?
Çağdaş eğitim yerine neden bu dini eğitimi tercih edenler seçmesin diye bu kadar oyun oynanıp dayatma uygulanıyor?
Artık kız cocuklarin evlenme yaşını dokuza indirmiş diyanet kurumu çalışanları imam hatip mezunu ise bu nasıl bir eğitimdir?
Bu koskoca kurumun seks hayatımız dışında başka işi yokmu ki sürekli bu tür vaazlar veriyor imamlarımız? Asansörden etkilenen imam efendi de aynı okuldan mezun olmuş. Ne eğitimi alıyorlar o okulda? Din böyle bir şey mi?
Sevgilerimle
ABDULKERİM KAYA
iyi ve kötü kimseler olur.Bütün okullara keşke Kuran ve Dindersi mecburi olsa,Bahsettiğiniz kötülükler tiksindirici... Bazılarıda Din Düşmanları tarafından Dine atılmış iftiralardır .Hepimiz Dua ve Ayetlerle Allaha sığınırız.Allah yar ve yardımcımız olsun.Dualarımla,Selamlarımlaç
Mustafaoğlu İlyas
Hoca efendi ye soru sormak bahane hakaret sahane mantiginla hareket etmissiniz.Hocam cevap verir vermez araniza kalmis, fakat ecdadima laf atmissiniz.Söz hakkim sakli derler ya, ben dogdu diyorum.
Yok öyle degil diyorsaniz bende sizin mantiginizla harektetle birkac soru sorayim .
1.Hangi osmanli sultani batiya tahsil yapmaya gitti?
Örnegin Fatih Yavuz Hangi batida hangi okulda tahsil yapti?
2 -Cagdas diye tapanak haline getirdiginiz Avrupada 150 yildan daha eski evlerin cogunda Banyo yok neden?
3 -Ayaginizda tasidiginiz topuklu ayakabi ilk olarak Fransada saray icin icad oldugunda sebebi sokaklarda insan diskilari pisliklerden dolayi..O yillarda Istanbulda 300 yakin hamam oldugunu sokak cöpcüleri bulundugunu biliyormuydunuz?
4-Fizik kimya vs ir bilimlerin mucidleri kimlerdir? Tip mate vs dallarda Islam medereselerinde batidan ögrenciler geldigini, bati veba hastaligindan kirilirken osmanli onlara el uzattigini hic duydunuz mu? Ibni sina diya birini, Ibrahim ethemi ,Buruniyi,Duydunuz mu?
5-Batili insafli bilginlerin bile inkar etmedigi Dünyayi aydinlatan alimlerin Müslüman oldugunu duydunuz mu? duymadiysaniz hic merak ettiniz mi? veya duyduysaniz hic dediniz mi ki, eskiden böyle yüce bir medeniyet kurmus müslümanlar bugün perisan halde? cevabini arayip batinin kokusmusluguna cinselligine rezilligine talip olundugu icin onlardan esya alir gibi kanun nizam aldigimizdan, Islami devlet ve müesseselerinden kaldirdigimizdan rezil pisirik hale geldignizi hic düsündünüz mü?
6-Hayrani oldugunuz batida ergenlik cagina giren genclarin12-14 , yaslarinda % 40 inin cinsel tacize ugradigini, % 60 inin cinsel iliski yasdadigini % 15 inin sapik iliskilere düsürüldügünü, escinselligin tesvik edildigini, insanlarin % 65 inin babasindan emin olmadigini, kiliselerde oglan cocuklarinin taciz edildigini, Ateistlerin yetistirdigim meyvenin tadina bakmak en tabiik hakkimdir diyerek coluk cocuk ciplaklar köylerinde tepindigini hic duydunuz mu? duyduysaniz olumlumu bakiyorsunuz?
Den(iz)
Bir yazı yazarsan gelip yorum yaparsam cevap verirsin. Yoksa tarafimdan ciddiye alınmazsın.
ABDULKERİM KAYA
Canım İmam Hatib'im!
Ah okulum, canım İmam Hatib'im!
Senden aldım; okuma aşkını, fikri, şuuru,
Sen öğrettin; hakkı savunmayı, haklı gururu,
Sayende belirdi; şairlik ve yazarlık süruru.
Dinin aslını, kaynağından anlattın bana,
Dalaletten kurtardın, minnettarım sana.
Pınarından içenler, hizmete koşuyor,
Hepsi: "vatan" diyor, ülke aşkı yaşıyor!
Ah okulum, canım İmam Hatib'im!
Sevgiyi sende edindim, saygıyı sende,
Seninle; Bayrak, Kur’an sevgisi belirdi bende!
Kazım Öztürk 30 Ocak 2018/ Ankara
ABDULKERİM KAYA
kardeşlerimizde okur istifade ederler,Allah Razı olsun Dua ve selamlarımla.
Minos
Yeter be bırakın yalakalığı biraz aklınızı kullanın