- 1049 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ağladım
Arkadaşlarım bana çok kızıyorlar . Artık unut o nu diyorlar . Nasil anlatayım şimdi onlara seni sevmenin nasil bir durum olduğunu ? Nasıl diyeyim seni unutamadığımı ? Anlamazlar zaten anlatacak kelimeleri bulsam da .Belki sen anlarsın o zaman dinle ; hani bir bebeği ya da çocuğu seversin sana tatlı tatlı gülümser işte o gülümseme kadar MASUM ,hayvanların sahibine bağlılığı kadar SADIK , mavinin gökyüzüne olan aşkı kadar SONSUZ , bazen konuşup anlatmak istersin boğazında bir düğüm olur ya o düğüm kadar ANLATILMAZ, Güneş kadar YAKICI, Dağların yamacı kadar YORUCU ve seni unutmak kadar ZOR , seni sevmek...
Seninle olan hatıralarımızı unutamam ! Senin bana verdiğin sözleri unutamam ! Seninle kurduğumuz hayalleri unutamam ! Sahi şimdi kimin ile kuruyorsun o hayalleri ? Gözlerimin çok güzel olduğunu söylerdin bana uzun uzun bakarken şimdi kimin gözlerinde kayboluyorsun ?Kimin elini tutuyorsun mesela ? Kime söylüyorsun sözlerini ? Hiç mi düşünmedin beni ? Merak etmiyorsundur eminim ama ben söyliyeyim sensizken naptığımı . AĞLADIM hemde her gün sensiz günlerime ağladım . Bitmek tükenmek bilmeyen umutlarıma ağladım ,Hayatıma ağladım , ve en önemlisi bende biraktığın yaranın izine bakıp bakıp kaç gece ağlayarak uyudum bende bilmiyorum .
Soracak olursan ağlamaktan başka ne yaptın diye her kızın yaptığı gibi saçlarımı kestim Seni unutmak için elimden geleni ardıma koymadım fakat gel gör ki yapamadım Yalvardım Allah’a canımı alsın diye dayanacak gücüm kalmamıştı .O zaman öğrendim sabır etmeyi . Yine de ağladım:( canım yansada ağladım , dayanacak gücüm kalmasada ağladım , sabretsem de ağladım.ben seni beklerken hep ağladım
Seni unutmak için ağladım , ve ağladıkça daha çok hatırladım....
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık çok duygu yüklü bir anlatımdı. Hüzünlenmemek elde değil.
Çok şey söylenebilir ama nafile" yaşayan, tadan , çeken bilir ancak .
İnş bu sevdanız, bu sevginiz, her şeye rağmen bu unutamamanız , ağlamalarınız kısaca bu aşk destanınız karşılığını bulur.
Saygılarımla...