- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sinek Sevgisi
Sinek Sevgisi
Kanadı Kırık sineğin hikayesi
Neden kanadi kirik sinek dedim biliyor musunuz?
sinekler ne kadar yasarlar?
Yazlari ortaya cikarlar.genelde.kısta öluverirler..en uzun yasayanı üç ay kadar yasar..bu sineklerin...
Ama çok zekidirler..ve sinsidiler.bir anda ortaya çikar ve sizi rahatsiz ederler..tuttuklarini koparirlar...ve kendileri icin,hayatlari icin yaşarlar,çok bencildirler.Ancak kendi yemi icin hiç durmadan çalışirlar.Havada sürekli geometrik şekiller çizerek sürekli hareket halindedirler..tabi sonunda çalismalarinin karsiliğını alırlar...ama fazla yaşamazlar...
İste bazi sevgiler de böyledir...böyle sevgiler arzu ettiklerini bulunca bırakırlar...sevgileri kisa surer hemen bitiverir.
Şipsevdidirler...Sinek Sevgisi bunun adı.
Ama bir de aslan sevgisi var ..
Aslinda aslan cok acımasiz gibidir..iyi bir avcıdir..aç kalmamak icin sürekli gözunu kulağını bedenini..calistirir..yorar kendini.
Çabalar..vazgeçmeden...koşar..hele ailesi icin..kendinden vazgeçer..ve onlari doyurmak icin..kendi bazan yem olur yirtici varliklara....iste ondan aslan gibi mert denir..Aslanlar sineklerden daha uzun yaşarlar...belki de bu yüzden..
Sinekler gibi değiller ömurlerini.. kendi saylarini, imkanlarini kullanarak kazandiklari icin,aslan sevgisi de uzundur...ve bitmez..belki ölunce...
Bir de dağlarin sevgisi vardir...kocaman ...bir yürek öylece durur..seyreder....seni yamacına almak için hep bekler.ama..hep.. bekler..sabirla...
Yağan yağmurlarla içi sularla dolar,bu daglarin...arzı sağlam tutmak icin ..kendinden vazgeçer gidemez sevdiğine..onu bekler.işte bu sevgi de karşılıksiz olan sevgilere ne de benzer..sabırla bekler..sadece..bekeler..geleni olmaz...ve ölümsüzdür.....
Aşkı doğuran sevgidir..budur işte...
Ama ....bazen de oyle dağlar vardır ki kor kor lavlar fişkırtır yeryüzüne....
Sonra bakarsin bir an da heryeri yakıp kül etmiş bu lavlar....ve oradaki..bütün canlılar ölüvermiş yanarak..Ne acı !!!.
Ìşte bazi insanlarin sevgisi de böyledir....her yeri yıkar..zarar verir..cevresindekilere...dayanamazsin..
Senin de canın can verir o ateşte....
Dileğim o dur ki sevgilerini zarar vermeden yaşayan...insanlardan olmak.
Ama sevdiğin insana değerli olmak da en güzeli
Ne dersiniz?
Değerli hissettiren sevgileri yaşamak ve yaşatmak için..kendinden vazgeçenlere bu hikaye
Bu hikayenin devami var..sineğin hikayesi daha..sonra..
Belki
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.