- 615 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
imge bulacağız diye
Şiir okumayı seviyorum.
kendim iyi yazamadığım için bolca şiir okuyorum.
bu sitede aradığım şey iyi yazarlar iyi şairler olsun ben de onları örnek alayım.
çok dikkatli okuyucuyumdur. Görüyorum ki şiir adı altında yazılmış o kadar anlamsız şeyler yayınlanıyor ki. ben diyorum bunun neresini örnek alayım kendime. acayip acayip imgeler. konusu belli olmayan ya da okuduğumda bana hiçbir şey hissettirmeyen. yani üzücü bir şey ise yazılan üzülmek hatta ağlamak istiyorum. komik bir şeyse okuduğum gülmek istiyorum. bir şekilde beni etkilesin istiyorum. öyle yazıyorlar ki tam şiirin orta yerine geliyorum şiirin duygusu çoktan uçmuş gitmiş.
çok tepki alacağım bu yazımla biliyorum hatta çok biliyorsan kendin iyisini yaz diyenler de olacak. kendim yazabilsem keşke .yazının başında da belirttiğim gibi iyi okuyucuyum ama şiir yazamıyorum diye.
sonuçta demek istediğim biraz emek her aklınıza geleni şiir diye asmayın .cümleten hoşça kalın.
YORUMLAR
Çok tepki almazsınız. Ben şahsen böyle bir yazı yazmanıza sevindim. Yapıcı eleştiriler yapılsın hatta yaygınlaşsın diye düşünen ve bunu isteyen biriyim. Zaten kimse kimseyi eleştirmediği için insanlar yanlışlarını, eksiklerini göremiyor. Ben de dahilim buna.
Her akla gelen yazılıp şiir diye asılmamalı, doğru.
Bu arada her şiir okuyucusu şiir yazacak diye bir kural yok. Bazı kişiler şiir yazmadığı halde iyi bir okuyucu olabiliyor. Daha önce de örneklerine rastladık burada.
İyi bir konu ama minik bir not eklemek isterim affınıza sığınarak. Yazınızda biraz yazım hataları var. Şiirler gibi yazılan yazılara da emek verilmeli. Yazım hatalarına biraz daha itina edilirse daha güzel bir yazı çıkabilir ortaya.
Dediğim gibi eleştiri tarzı yazıların ve yorumların çoğalması şart. Tabii kimseyi kırmadan, güzel sakin bir dille yapılan yapıcı eleştiriler.
Saygılarımla
MÜSLÜM BAYRAM
Gamzelim hanım sizin gerek şiirlerinizi, gerek yazılarınızı vede eleştirilerinizi okurken öyle bir dinginlik var ki huzur veriyorsunuz.
Bir kraliçe arının sönmeye yüz tutmuş kovanını bereketlendirerek çoğaltması gibi adeta saygılarımla
Gamzelimm
Ne kadar güzel bir benzetme bu böyle Müslüm bey. Teşekkür ederim.
Yazdıklarımı okurken huzur hissetmeniz beni gerçekten mutlu etti.
Çok sağ olun.
Saygımla
MÜSLÜM BAYRAM
saygılar