Aşk Kapıyı Çalarken
" aşk; ele, ayağa veya dile düşen bir olgu değildir.yürekte yaşanır, gün ışığı görmez, su üstüne çıkmaz, dile de dolanmaz.yürek yaşar, yürek görür.olsa karşılığı zaten aşk olmaz, meşk olur."
aşk kitaptan öğrenilemez
yaşayacaksın
aşk
uzağı yakın
yakını uzak kılandır
eğer seni
kendinden uzak kılıyorsa
elbet bir bildiği vardır
ama bunu
sen asla öğrenemezsin
aşk
o yüzden
ulaşılamazdır
alışacaksın.
"aşk; rüzgar gibidir.kimi zaman sakin ılık bir meltem esintisi ruhu dinlendiren, kimi zaman hoyrat,kırıp geçen.ama her zaman bir yol bulup, ulaşılamayacak yere erişebilen."
"aşk eli elindeyken gözlerini kaçırmak, teni tenindeyken yüreğini uzak kılmaktan farksız bir şeydir.geriye kalan gözlerdeki hüznü yakın, yürekteki yaşı uzak kılan, kalp ağrılarından başka bir şey değildir."
"aşkta ikisi bir arada görülmemiştir.ya ten uzaktır, ya da yürek.o yüzden çağlar inim inim inlemektedir.aşk aşk diye diye."
"tarihe bakarsan belirgin isimlerin dışında, hiç bir aşık aşkını dile getirmekten başka bir şey gelmemiştir elinden.temeli topraktan yeşilden maviye göğe doğru yükselen eserlerinde yansıtmışlardır aşklarını.bunu da ancak, yürek dilini, yüreğin gözüyle kavrayabilen aşıklar görebilmişlerdir."
"aşk; tenlerin değil, yüreklerin bütünlüğüdür."
YORUMLAR
Etkileyici bir yazı...
Kalemin gücü...
Aşk, imkansızı mümkün kılar...
Bu da benim naçizane ifadem.. Benden önce diyen vardır belki, saygıyla teslim ederim ...
Bir de "bütünlük..."
Bana göre yürekler dahil... Ruhların da, bedenlerin de bütünleşmesidir, aşk....
Biri eksik olsa, diğeri dolduracak kadar içtenlikle, teslimiyetle elbette...
Tebrikler Sn. Şair/e........
_Sa_Sa_
ZEYBEK HOCA
Aşabilse... Her dağı delecektir, aşk!
Ben teşekkür ederim içtenliğinize..
Sevgiyle...
aşk kitaptan öğrenilemez
yaşayacaksın
Anlamlı güzel bir yazıydı, aşk birini sevmenin ziyadesidir, aşk başka sevmektir yüreğindekini yaşayan bilir aşkın özünü. Allah vuslat versin aşka sevilip aşkla sevenlere. O üç harfe neler sığar beler aşk varsa yürekte. Saygılarımla...
_Sa_Sa_
yorumunuzla renk ve değer kattınız.saygı bizden efendim.en iyi dileklerimle.