Hoşçcakal
Gecenin ardından yeni bir güne uyana bilecek miyiz?Bilinmezlerle dolu önümüz. Ardınız tanıdık bildik.kirik dökükte olsa güvenli gelir insana.oysa yarin koskoca bir soru işareti.yeni bir güne uyanmaya korktuğum zamanlarım oldu.ardi ardına darbelerden yıkılıp kaldığım.sesim bile cikmaz olmuştu.acisi ağrısı oyle kolay geçmeyen yaralar açıldı.sustum.susmaktan başka çare birakilmamisti.sustum ve kaçtım.ardimda biraktim her şeyi.hancerler yerli yerinde duruyor hala.belki birgün yeniden inanırsam diye tutuyorum .inancını güvenimi yitirdim .alışmaya çalıştım yaşamaya.hayatin akışına bırakıp kendimi gelen güne şükrettim.yasarken cenneti de cehennemi de gördüm.sustum ve bekledim.biliyordum o gidenler kimi kaybettiklerini anladiklarin da geri döneceklerdi.güldü insanlar. Dönecek olan gider miydi diye..hayatım tekrardan ibaretti.yapilan her şeyi affetsem,izi dahi silinir mi yaraların.oysa ki hançerler hala yerli yerinde.bu hayatta her şeyi unutup yeniden hayatına dahil edemem ki gidenleri.gitmek sizin tercihinizdi.hayatima yeniden kabul etmemekte benim tercihim.ben sizi affetmedim.ben de ne o sabir kaldı nede o yürek.eski beni aramayın.ben bile kendimi tanımıyorum.bana hiç şans tanımadınız. Simdi kimseye ikinci şans veremem.yasandiniz ,bitirdiniz.bu dünyada hesaplaşmak zor.mahserde görüşünceye kadar hoşçakalın gidenlerim. .
YORUMLAR
Affetmek Tanrıya mahsus.
Benimde asla affetmeyeceğim insanlar var.Varlıklarını hayatımdan çıkardığımdan beri müthiş mutluyum.
Tavsiyem sizde öyle yapın ve bir kalemde silip atın..
Kendinizi sevin.çünkü sizden bir tane daha yok.
Fazla kırılgan değil,kırıldıkça güçlenen bir ruhunuz olsun.
Çokça sevgilerimle