- 357 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AHMET ÖZSOY
BEN AHMET ÖZSOY
Ben Ahmet ÖZSOY. FETÖ’cü hainler, Ankara’da bulunan TÜRKSAT Kampüsü’nü ele geçirip yayınları durdurmak üzere harekete geçti. TRT ye el konulduğunu öğrendim. Yanımdaki personel ile birlikte 2 kepçe ve 1 itfaiye aracı ile Konya sapağındaki TÜRKSAT’a giden yolu kapattım. Bu kez helikopterle TÜRKSAT’a ulaşan darbeci askerler TRT hariç bütün yayınların kapatılmasını istedi. Ancak ekip arkadaşlarımla birlikte bu işlemi yaklaşık bir saat boyunca engelledik. Darbeciler oyalandıklarını anlayınca tesisi boşaltarak büyük çanak antene zarar verdiler. Ancak yayını kesmeyi başaramadılar. Gece 05.55 sıralarında TÜRKSAT’a baskın düzenleyen darbecileri kontrol etmek için ekibimle birlikte tesise döndüm. Hainler tarafından kurumun girişinde makineli silahlarla tarandık. Arkadaşım Ali KARSLI ile birlikte arabada şehadete koştuk. Böylece darbeci hainlerin planlarını ters çevirdim. Darbenin püskürtülmesinde kilit rol oynayan isimlerin arasına girdim. Hainlerin makineli tüfekli saldırısında şehit oldum. Ben Tıpkı Ömer HALİSDEMİR gibi şehadete koştum.
Şimdi Hazreti Muhammet’in dizinin dibindeyim.
Ezan dinmez
Bayrak inmez
Vatan bölünmez.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.