- 1073 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat
Yüksek dozda mutluluk alıyorum her gün sevenlerimle sevdiklerimle. Bu benim mücadelem, benim kendi davam. Herkes bana bakarken sadece bedenimi görenler, oysa asıl zafer zihnimin içinde. Ben hayata aşığım. Mücadelesiyle hem de hayır demesiyle. Beni ben yapan şeyler kafamda, azmimde, bileklerimde, zihnimde, rengimde. Rengim var benim, gri değilim; maviliğe doğdum. Bu yüzden hep umudum olacak ve eksik etmeyeceğim hırslarım. Alııp götürecek beni bu diyarlardan. Ben bu değilim, bu kadar değilim; şu an susup sadece sabrediyorum kılıcımın da keskinliğiyle. Bu tiyatro bitmedi. Sonraki sahne benim. Sıramı bekliyorum ve rolümü daha iyi çalışıyorum. Sessizliğim sesimin denemesi olacak. Yazıyorum, çiziyorum, çalışıyorum, hayal ediyorum. Gözlerimi kapatıyorum ve zihnimde beliren ışığa sesleniyorum. Gülüyorum. Yeni insanlar tanıyorum. Hepsi benim zaferim. Ustalaşıyorum ve bilmiyorsunuz bile ne olup ne bittiğini. Bazen kızıyorum ve daha çok çalışıyorum ve daha çok. Hayatı mücadelesi yüzünden seviyorum. Tek çizgi değil. Bir ritm beliriyor mavinin şeffafliğinde. Kalp atışı gibi. Bir aşağı bir yukarı. Sabrediyorum güzel gelecek günlere. Yanılmıyorum, güzel geliyor ama ben beni gerçekten hak edecek hayata doğmak istiyorum, bekliyorum; ritme ritmle karşılık veriyorum. Tanıyorum onu. Gözlerine bakıyorum ve kalp atışı...
Susuyorum, hadi bakalım diyorum, gelecek o günler çünkü bunu hak ediyorum. Tüm kalbimle bunu biliyorum ki ben beni hak eden hayata doğacağım. Bir Anka gibi. Özgürlüğün bin parçası. Ritme dalıyorum. Kırılıyorum ve daha çok hırslanıyorum; çünkü bazen sinirleniyorum. Bu çok sık olabiliyor. Hayat da çetin insanları seviyor. Ona layık olmak istiyorum. Daha güçlü bir ben olmak için kendimi çalışmanın ellerine bırakıyorum. Benim mücadelem. Öyle alelade değil, öylesine hiç değil. Kendimi bilerek ve sert bir duruş için. Kabuğumdan çıkıp özgürlüğe doymak için. Yaşıyorum. Yaşayacağım. Kendimi erteliyorum gerçekten değmesi için. Kendimi seviyorum. Herkes eninde sonunda kendi çizgisine ulaşıp neye layıksa o şekilde davrancak. Ben gerçekten her şeyin en güzelini nihayet kavuşacağım, şimdilik sahne başkalrının olsun; sıradaki sahne için gayret ediyorum ve gururluyum. Hayat gibi...
YORUMLAR
Olumlamalarınız güzeldi kardeşim. Yazdığımız, söylediğimiz olumlamalar üzerimizde, ciddi pozitif etkiler yapar. Güzel tarafı insan fıtratı gereği bunlara muhtaçtır. Hayat herşeye rağmen direnenlerin, kendine hata yapma ve kaybetme lüksü tanıyanlara adil davranır.
Kaleminize sağlık.