- 1136 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kime , neye güvenmeli insan?
Kime , neye güvenmeli insan?
Dil meşguliyeti ile oscar kazanan insanoğluna mı?
Sözcükleri inci gibi dizen ancak cümle içinde kullanıldığında bir anlamı olmadığına mı?
Yüreğiyle konuşup, herseyi hiçe sayıp aklıyla haraket edene mi?
Sarkı, türkü sözlerini karıştırıp melodisine cenaze marşı ekleyene mi ?
Türlü türlü mimik haraketleri ile binbir surata dönüşene mi?
En kral sahnelerde illa başrol benimden vazgeçmeyen egoya mı?
Iyiyim , dünyanın en tevazu sahibi enayisiyim diyen ancak kötülüğe ciltlerce kitap yazana mı?
Kıskançlığı erdeme dönüştürüp, hırsla karıştırana mı?
En bitkin anında yanında olmasına sevindigin fakat kolundan canını acıtarak tutana mı?
Hayallerini dinleyip kendi içinden olmasın Allah’ım " diyene mi?
Aşık deyip , ritmine önce tekerlek takıp daha sonra ayarlarını bozup uçuruma gönderene mi ?
Dost deyip elini omzundan hiç eksik etmeyen, öncesinde de senin "romatizmadır" diye yakındıgın o dost bıçak darbelerine mi ?
Güvenmeli hepsine azizim ...
Bir kahve, bir çay eşliğinde güvenmeli hemde ...
Yalnız çekilmez bu dünya diye insanoğlu çift yaratılmıştır değil mi ?
Kahveler benden ☺📚🕯
Aybüke
YORUMLAR
..feminist eğilimliler tebessümlerini gizleyeceklerdir :) yalnızlık yazgıdır yaratılıştır diyecekler bir ikiz doğum var galiba yana yana renk renge fakat ölüm ayrılıkların kıyameti afedersiniz ne güzel imtihan eder gibi dolu dolu cümleler diye başlayacaktım tabii sonuç olarak pesimist bakıyordunuz hayata abartılı eleştirilerle güzeldi yazı silkeledi omzumuzdan tebriklerimle...