- 1226 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
MARKALI ÖRGÜN EGITIM 2. BOLUM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
2. BÖLÜM
PROJENİN FAYDALARI: Kültürlü üreten ve ürettiren düşünür mucit ruhlu ve karakterli gelecek nesil yetişir. Üniversiteler,Meslek liseleri, Meslek edinme kursları, Çıraklık kurslar vb. kurslar daha bilinçli ve başarılı geleceği gören, mücadeleci mucit mezunlar serisini kazanmış olur. Devletin ve özel sektörlerin yatırım planlarının en başında gelen sorun, Üreten ve ürettiren fikir adamlarına dair ihtiyaç duyan ; kalifiyeli eleman ve eğitimli, mezun öğrenciler sorununu ola bildiğince en aza indirmek için umut olur. Öğrencinin Örgün eğitimi yaşamında ; çevresini saran kötü niğetli arkadaşlıklar dan ve kirli idolojik çevreden uzak kalmasının en gerekçeli ve ideal kaynağı olacaktır. Aile için deki; Üzücü, Kırıcı, Kaygı verici, Fakir ve mutsuz yaşamların. Markalı azimle yetişen öğrencinin başarısı ile bertaraf edileceğinin pskolojik lokomotivi olacaktır. Arkadaşlar arasında, Sınıf içi, okul içi ve okullar arası kişisel gelişimin, başarının üretkenliğin ve çeşitli buluşların yaşanmasını, insan yaşamının kolaylaşması için geliştirilecek icatların doğmasına yatağan olmaktır. Öğrencinin birlikte başarmanın haklı gururu için proje ortaklığı, iş ortaklığı, kültür ortaklığı, sır ve sırlar kavramlarını geliştiriciliği, ulusal kalkınmada gerekli olan ve olacak bütün ihtiyaçların temini ve yerli malı üretiminin, yerli sanayimizin oluşmasının ve yerli tüketiminin ulusal aşılanmasının temelleri atılmış olacaktır. Bu tür temel eğitimler gelecekte Yetişkin kimliklerine sahip olan gençlerimizin Fikri Mülkiyet Haklarına saygılı nesil olarak yetişeceği ve Saygı beklediği başarısına dair, Fikri Mülkiyet Haklarına Karşı suç işlemez ve suç oranı da en aza iner. Projemiz ; Saymakla bitmeyecek, bir birinden çok faydaları olan eşsiz ve emsal teşkil edecek projedir.
PROJENİN UYGULANMASI : Projemizin uygulanması için; İlk, orta ve lise de örgün eğitim gören öğrencilerin tamamıdır ve öncelik hakkı TEOG sınavlarına hazırlanan orta öğretim 8. Sınıf öğrencilerini çok ivedi olarak aşılandırmalı. TEOG sınavları sonrasında tercih edecekleri istikballeri için Kaliteli liselere sahip olmak için, Bağlayıcı, Ateşleyici, Onurlandırıcı ve tek çatı gibi koruyucu özelliği olan ve bölücü olmayan Marka bilincini kazandırmalı.
PROJENİN İŞLEYİŞİ : Türkiye genelinde bütün okullar da top yekun olarak hayata geçirilmelidir. Öğrencilerin bir salona toplanıp seminer halinde bilgilendirilmesi yetersiz ve doyurucu çözüm değildir, çok sayıda öğrencinin bir arada bulunduğu salonlar da, hakimiyet sağlanamaz ve bütün zaman sinema havasında geçer. Seminerler, paneller bir defaya mahsus anlatım planlaması olur ve hiçbir işe yaramaz. Doğru çözüm az öğrenciye her gün aşılanmalı yani sınıflar içinde gün boyu marka karakterinin önemi ve kariyerli başarılılık dile getirmeli terkin edilmeli ve yılmadan bıkmadan aşılandırmalıdır. Markalı karakter aşılanması Projemizin hayata tam anlamı ve kazançları ile geçe bilmesi için; Sayın Başbakanlığın desteği sayesin de Derneğimizin organizasyonu ile piskoloklar ve veya TPE kurumundan uzmanlar tarafından. Milli Eğitim Bakanlığı konturollü ve izni ile Türkiye genelin de ; İlk, orta ve lise öğretmenlerine eğitim seminerleri vererek doğrudan sınıf için de Markalı karakter aşılanması çalışmaları başlatılmalı . Öğrencilere marka aşılama çalışmasını ; Rehberlik öğretmenleri ve diğer derslere giren hocalar olacaktır. Her öğretmen kendi branjın’ da en az bir marka öğrenci yetiştirmenin mutluluğunu ve gururunu yaşamak için, Marka öğrenci ve marka öğretmen ödülünü almak için tüm sınıf ve öğretmenler ortak çalışma içine girerek, ciddi ve çok önemli ikili başarının mükafatı adına samimi ve sıcacık duygularla kaliteli, kültür dolu gizemli yarış başlayacaktır. Markalı karakter yarışı sayesin de ; Ülkesini , Bayrağını ve halkını seven cıvıl, cıvıl heyecan veren onur; öncelikle, sınıf için de , okul için de , il ve ülke genelinde çığ gibi büyüyecektir.
2. BÖLÜM.
YORUMLAR
Merhaba. .
Ortalama 60 sayfada toplanan ve ozel olan MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM PROJENİN DİĞER BÖLÜMLERİ , ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLER İÇİNDE PAYLAŞILMASI DEVAM EDİLECEKTİR. .
NOT:
PROJEM. ( MEB ) nın başlattığı 1000 öğretmen 1000 Fikir kapsaminda izinim alinmadan kullanılamaz, önerilmez. .
Saygılarımla
Bilent ATALAY .
Merhaba. .
Ortalama 60 sayfada toplanan ve ozel olan MARKALI ÖRGÜN EĞİTİM PROJENİN DİĞER BÖLÜMLERİ , ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLER İÇİNDE PAYLAŞILMASI DEVAM EDİLECEKTİR. .
NOT:
PROJEM. ( MEB ) nın başlattığı 1000 öğretmen 1000 Fikir kapsaminda izinim alinmadan kullanılamaz, önerilmez. ..
Merhaba sevgili arkadaslar; Kişisel gelişimle beslenmiş, karekterle yapılandırılan, idalist emekle, elde edilmiş eserı tanımlama ve koruma işlevine, Marka denir.
Örgün eğitim'de; küçük yaşta kişisel gelişimi on planda tutarak ve uygulayarak, gelecege dair başarıyı elde eden ve yaşatacak olan. Çoculaşımı için. Marka nin var oluş sebebinin de, insan iradesinden türediginin, bilinciyle Marka klavuz alinarak orgun egitimi yapilandirmayi planladik.
Bu konudaki yazimi, mantik kavraminda. Günün yazısı olarak taktir etmeniz, fikrimin tekil degil çoğul mantik kavraminda yer edindigini fark etmemi sağladınız.
Projenin devamını; Yayımlamak devam edeceğim, eminimi, proje hakkında ki, detaylara kavustugunuzda, gerçekten örgün eğitim böyle olmalıdır, seslenişiniz ile desteğinizi hissedeceğim.
Saygılarımla
Bilent Atalay