- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük oğlum Anıl HUKUK fKÜLTESİNDEN MEZUN OLDU
BÜYÜK OĞLUM ANIL HUKUK FAKÜLTESİNDEN MEZUN OLDU.
Anıl eylül ayının ilk günlerinde dünyaya geldi . Doğduğunda odaya getirmişlerdi ,dünyaya meraklı gözlerle bakan bir bebekti.
2014 yılı Anılın hayatında bir dönüm noktası oldu. Üniversite sınavında Uludağ üniversitesi Hukuk Fakültesini kazanmıştı .
Anılın Fakültesi Gemlik ilçesinde kurulu idi dedesi Bursa da oturmakta idi .
Biz bunun için anıla Gemlik Kumla beldesinde bir ev kiraladık evdeki eşyaların yarısını da bu eve koyduk .
Ve anıl burada dedesi ve teyzesi ile kalmakta iken dedesi hastalandı ve Bursa”ya gitmek zorunda kaldı. Anıl yapayalnız kalmıştı .. daha önce evden bir gün bile ayrı kalmamıştı.
Anıl kumla da yaşamaya başladı . Anıl kendi yemeğini kendisi yapıyor , çamaşırını yıkıyor, alışverişini kendisi yapıyordu. Bu onun alışmadığı bir yaşam şekliydi .
Yaz aylarında bizde Anıl ile kalıyorduk. dört yıl bu şekilde gel-gitlerle geçti .
Anıl dördüncü sınıfa gelmiş derslerini geçmişti ama 3. sınıftan iki dersi kalmıştı. Birinden belki geçerim biri eh diyordu bu arada ilginç bir tesadüf anılın ikinci sınav tarihi 6 eylüldü. Bu tarih anılın doğum günüydü.
Ve sınav günü geldi çattı , Anıl 6 eylüldeki sınavını da geçerse mezun olacaktı . Hepimizi bir sıkıntı almıştı anıl sınavına girdi , eh diyordu .
Sonuçlar açıklandı ve anıl Hukuk Fakültesinden mezun olmuştu ..
6 eylül günü nilüferde bir umut doğmuştu içime ilk çocuğumdu ve yine bir 6 eylül günü yapılan sınavı kazanarak okulunu bitirmiş , mezun olmuştu .
Ben herkesin çocuğu okusun istiyorum her çocuk veya genç zekasına göre , yeteneğine göre bir üniversiteye sınavsız gidebilmeli diyorum , öyle istiyor yüreğim .
İnternet’te bir yazıyla karşılaştım: “İnançla beslenen vicdan lazım. O vicdanla beslenen çocuklar lazım. O çocuklarla güçlenen hayaller lazım.” diyordu....
Suat E. Yılmaz
Güçlenen hayallerin adamı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.