- 946 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
BİZİM MİLLET
BİZİM MİLLET
Evet başlık şaşırtmasın yapılanlar şaşırtsın sizi.!
Günlerdir dilimde bu başlık yazdım yazacağım derken işte yazıyorum.
Neyimi nankörlüğümüzü dışımızın süslü içimizin boş oluşunu.
Neden mi milleti eleştirmekten ,süzmekten kendimiz için hiç Bir şey yapmıyoruz.
Harika konuşuyoruz ,çabuk yargılıyoruz sonrada bir güzel idam ediyoruz.
Şu iğne olayını bir türlü öğrenemedik mesela iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batıracaksın.
Bizim millet öylemi ne duysa tersini yapıyor.
Dedikodu sevmem der tek iyi bildiği dedikodudur.
Çevreciyim der bakar etrafta kimse var mı, yoksa atar tüm çöpleri.
Tüm kızdığı şeyleri şikayetçi olduğu şeyleri olduğu yerde yapar.
Hani kızarken cesursunuz ya gidin istediklerinizi ve kızdıklarınızı muhatabı olan yerlerde yapın.
Oturduğunuz yerde yaşlanmayın.!
Kimsenin olur olmaz yerde kafasını ütülemeyin hem kızdıklarınız için çaba sarf edin hemde idealleriniz için kürek çekin.
İşiniz gücünüz Ayşe, Fatma ,Ali olmasın ..!
ülkenize sahip çıkın davalarınızda yol alın.
İçinizdeki özünüze sahip çıkın bakın bir daha siz diye biri olmayacak.
Ülkemiz hiçbir yerde olmayan doğal güzelliklere ve doğal kaynaklara sahip.
Aynı zamanda yer altı zenginliklerimiz.
Gelişmiş sanayimiz var.
bizde millet olarak tek Bir şey den yoksunuz ..!
sahip olduklarımızın nankörüyüz değerden yoksunuz ,üretmekten yoksunuz.
Zeki geçinen ama boş işlerle uğraşan bir milletiz.
Duygusal olan fakat şefkatten olabildiğince uzak bir milletiz.
Bir yarışa tutuşmuşuz ama neyin en iyisi onu bile bilmeden sadece dışını ve cebini süsleyen bir kesim olmuşuz.
Elimiz almaya uzanıyor da vermeye gelince duruyor.
Nerede reklam olsa oraya koşup yalandan cömert ,güzel ne gerekiyorsa o oluyoruz.
İnsanlığımız kalitemiz içimizde bayrak açmış bizse gözlerimizi kapatıp geçiyoruz yanından.
Aslında ölüyoruz da onu bile görmüyoruz.!
Uyanın ey millet.!
Hatice Nilüfer Dirilen