- 575 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TARİHİN ANLAMI,
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
GEÇMİŞ ZAMANLARDAKİ İNSAN TOPLULUKLARININ SAVAŞ LARINI GÖÇLERİNİ YER VE ZAMAN GÖSTEREN BİLİME TARİİH DENİR
TARİHİN ANLAMI, Yazısına Yorum Yap
"TARİHİN ANLAMI," başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
18 Eylül 2018 Salı 00:12:02
Yazının aslı burada. Bu yazı size ait değil.
http://www.matruska.ru/40-yil-rus-hakimiyetinde-kalmis-sehir-kars/
Bunu bütün yazılarda yapmışsınız. Bari okumak isteyenler buradan ıkusun , üstelik resimleriyle..
meselci
@meselci
Tebrik ederim sizi. Gerçekten gerçeği ortaya çıkarmışsınız.
Şoktayım şuan.
Seçki kurulu derhal el atmalı buna.
Şoktayım şuan.
Seçki kurulu derhal el atmalı buna.
sami biberoğulları
@samibiberogullari
Seçki kurulunda kimler var bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa seçki kurulu da nihayeti insanlardan oluşmaktadır ve her yazının alıntı-çalıntı mı yoksa yazarın bizzat kendi yazısı mı olduğunu bilemez. Ancak böyle diyerek savunduğum seçki kurulunun yazıları okuduğunu da pek sanmıyorum.
Benim bir paylaşımım oldu. Paylaşımın altına açık açık '' Tamamı alıntıdır'' yazdığım halde yazı güne gelince en fazla şaşıran ben oldum.
Selam ve saygılar.
Benim bir paylaşımım oldu. Paylaşımın altına açık açık '' Tamamı alıntıdır'' yazdığım halde yazı güne gelince en fazla şaşıran ben oldum.
Selam ve saygılar.
Fehmi Tazegül
@34807597890
KARSLA İLGİLİ BAŞKALARINI BİLGİLENDİRMEK SİZCE ÖNEMLİ DEĞİLMİ SİZİN YAZINIZ OLA BİLİR BENİM YAZIM OLA BİLİR NE FARKEDER
SAYGILARIMI SUNARIM
SAYGILARIMI SUNARIM
Fehmi Tazegül
@34807597890
SİZİN YAZILARINIZ TARİHİN GERÇEKLERİNİ KALEME ALIYOR SİZİN YAZILARINIZI YAYINLAMAK OKUMAK SİZİ MUTLU ETMİYORMU,SİZİ MUTLU ETMESİ GEREKİYOR OYSA SİZ ŞİKAYETÇİ OLUYORSUNUZ.BUDA SİZİN YAZILARINIZLA BAĞDAŞMIYOR.HOŞ GÖRÜLÜ OLMALISINIZ.