- 1108 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
MARKALI ÖRGÜN EGITIM 1. BOLUM
Geçmiş zaman diliminde; Geliştirdiğim alisilmisin disinda. Cagdas vevevrensel olan. Örgün eğitim sistemi projemı.Sayın Cumhurbaşkanlığı ve Başbakanlık makamlarina arz etmiştim, şimdi sizinle bazı bölümlerini paylaşmak istiyorum.
Sayın Başbakanım; Aşağıda bilginize arz edilen projemizin acilen Örgün eğitim ve öğretimimizde istikbal mücadelesi veren, Düşünen, üreten ve gurur salgılayan , yeni nesil çocuklarımızı kazanmak için, önemsiyor ve destek ve yaşanılması için, bilgilerinize arz ediyorim.
PROJE ADI : MARKALI EĞİTİM,
PROJE SAİBİ : BİLENT ATALAY,
PROJE ORTAĞI : ULUSLARARASI MARKA VE MARKA MAĞDURLARI DERNEĞİ,
PROJE YÜRÜTÜCÜLERİ : T.C. BAŞBAKANLIĞI VE T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI,
PROJE DESTEKÇİLERİ : T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI , T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI, TÜRK PATENT ENSÜTÜSÜ KURUMU, YEREL YÖNETİMLER VE İLGİLİ KURUMLAR.
PROJENİN ANA KONUSU : Markalı karakter yarışı sayesin de ; Ülkesini , Bayrağını ve halkını seven cıvıl, cıvıl heyecanlı. TEOG’a hazırlanan Örgün eğitim öğrencilerinin; Marka olma azmi ve idali ile yetiştirilen Üretici, Tasarımcı, Sanayici, Sporcu ve Politikacı ile bilim ve ilim gibi bir birinden farklı alanlarda söz sahibi karakterli ve kalite, üreten ruhla yaşama sahip olmanın haklı gururu için ilk adımlarını atarak. Gelecekte; Ulusal ve uluslararası bütün arenalar da markalı söz sahibi olmanın mutluluğunu yaşayacaklar ve yaşatacaklardır. Projemiz hakkında görüş ve önerilerini aldığımız öğrencilerimiz de, çok farklı ve heyecan verici, çok fazlası ile faydalı olacağına dair, görüşler aldık ve hayata geçirilirse mükemmel olacağını önerdiler. Marka ; Birleştirici, bağlayıcı, koruyucu, tamamlayıcı, geliştirici, ürettirici, olgulaştırıcı, güce sahip Evrensel elçidir. Sadece her hangi bir eşyanın tanımı olmamalı, İnsan hayatında sosyal ve piskolojik önemini çok iyi irdelemeli, konu ile ilgili yaklaşımları psikologlar ele almalı. Her yaşta İnsanın karakterinin de Marka olduğunun bilincini kabullenmeli ve yaşatmalı.
Örgün eğitim ile istikbal mücadelesi veren; İlk, orta ve lise öğrencilerine, Sosyal karakterleri ve kişisel gelişimleri için markanın önemine ve gereksimine dair eğitimin verilmesi sağlanmalıdır.
- İlk ve orta öğretimde eğitim gören öğrencilerin kişisel gelişimi için ; Çevre, Aile, Toplum ve Ahlak bilincinin geliştirilmesi ve güçlendirilmesi için, örgün eğitimler de dersler verilmekte ve eğitmenler tarafından da kişisel terkinlerde bulunmaktadır. - Geçmiş zamanlar da genel tanımla ; Başarılı çocuk olarak ifade edilen gelişmiş kişiliğin içerisinde yer alan, Büyüklerine saygılı, Anne ye Babaya karşı titiz ve vefalı, Ögretmenlerini ve arkadaşalrını seven, komşuları ile iyi geçinen, Dürüst karekterli ve çalışkan Ahlaklı, Kötü alışkanlıkları olmayan, öğrencilerin yetiştirilmesi için yıllardır çaba harcanmaktadır. - Dönemsel olarak ileri seviyeler’de de başarı elde edilmiş olsa da, bahsi geçen terkinler, artık eski etkisini ve yaptırım gücünü, gün geçtikçe yitirmiştir.
Oysa ; Günümüzün Türkiye’si çok hızlı gelişen ve değişen Evrensel yaşam tarzına uyum sağlamak için, bütün sektörler ve Kamu kurumları var güçleriyle güncel, Evrensel hıza yetişme gayretindeler.
Evrensel yaşam tarzının en başında geleni ise; ışık hızında ve anın da bilgi alış verişi yapma keyfiyetini yaşayan, uzay çağı gençliği ile iç, içe yaşamaktayız.
kavram da; Bileşim teknolojileri, Hazır tüketim kaynakları, sağlık kuruluşları ve benzeri her alanda , çağdaş yaşama uyumlu insan yaşamını kolaylaştıran yenilikçi. Faydalı model, marka ve Patentli fikirler ve projeler geliştiriliyor ve Ticari kazanç kaynaklı olarak da. Fikri Mülkiyet Hakları miras bırakılıyor.
Örgün eğitim öğrencilerinin; gelecekte edinmek istedikleri. Zanat ve sanat dallarında başarılar elde etmenin temelinde ve marka olma idealinin gerçekliliğini, olmazsa , olmazı kabullendirmeli ve yaşatmalı, Örgün eğitim öğrencilerinin; Marka olma azmi ve ideali ile yetiştirilen gençlerimizin tamamı Üretici, Tasarımcı, Sanayici, Politikacı ile bilim ve ilim gibi bir birinden farklı alanlarda söz sahibi karakterli ve kalite üreten ruhla yaşama sahip olmanın haklı gururu için ilk adımlarını atarak. Ulusal ve uluslararası bütün arenalar da markalı söz sahibi olmanın mutluluğu yaşanacaktır..
BİKİNCİ BOLUM
YORUMLAR
Eğitim sistemini eğitimi öğretemeyen bir çok zırvalıkla donatarak içine ettiler.
Birde markalısını denesinler bakalım..
Zavallı çocuklar