- 793 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yamandır Aslan Pençesi
Sokaklar çarşılar pazarlar…Yeme içme eğlence yerleri dolup dolup taşarken…Ülkenin yüzünde güller açıyorken...Çoluk çocuk mesut mutlu yaşarken…
Klozetinizdeki değerli atıklarınız bile döviz kurları üzerinden vergilendirilirken…
Benim sürüden ayrılmam yakışık alırım mı !..
Bilinen sözdür sürüden ayrılanı Kurt kapar derler..Tabii bu söz iki ayaklı kurtları kast ediyor…
Ancak ülkenin bütün ağzı salyalı aç ve soysuz kurtları bir araya gelse bile dişi bir Aslanın tek bir pençesiyle bile asla başa çıkamaz!
Çünkü;
-Bir Aslanı kendine düşman edeceğine Timsahlara yem ol!
-Aslan kadınları başlarında görünmez taçlarıyla dolaşırlar. Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler.
- İnsanın hayatına bir Aslanın gelişi de gidişi de sesiz olmaz! Aslanlar gibi girer, aslanlar gibi çıkar en güzelinden!
- Lafta kalan hiçbir şeyden hoşlanmaz bir Aslan. Girişe, gelişmeye değil, sonuca bakar. Boş laflara karnı toktur.
- Pire için yorgan yakar bir Aslan, unutma. Pire kadar değeri olmayan insanları aranıza sokup bir Aslana kendini yaktırma..
- Bir Aslanın sesi yükselmeye başladığında sabrı tükenmiş demektir! Sustuğunda içindeki sen tükenmeye başladın demektir.
- En derin acılarını içinde yaşar bir Aslan… Anlatabildikleri ve dışarıya yansıtabildikleri içindekinin sadece milyonda biridir.
- Hesap soran bir Aslansa hesap vermek her zaman zordur! Bu sebepten karşındaki bir Aslansa hesapsız iş yapma!
-Hayatı Düz yollardan yaşamayı sevmez. Uçurumun kenarından yürüyerek, manzaraya karşı, hayatı içine çekerek yaşar.
- Bir hayata Aslan girdikten sonra o hayat asla eskisi gibi olmaz.
-Herkesten hoşlanmaz bir Aslan kendine göre bulduğu insanları toplasan ancak bir elin parmağı kadardır ve sen onlardan biriysen özelsin...
YORUMLAR
Ay ayy.. O eşsiz soylu yüreğiyle insani erdemlerin doruğuna yükselmiş ve dolayısıyla sayısız insanın kalbinde taht kurmuş şaheserim benim...
O gizemli ormanların derinliklerinde başını şefkatli göğsüne dayamayı bekleyen bir Aslan yolunu gözlüyor ve seni sevdiğini kükrüyor bütün aleme...
Bu yaşam bir hastane odasıdır...Her hasta bir oda bir doktor ve bir hemşire değiştirme inadındadır. Kimi bir ilaçla iyileşmek, kimi uzun bir ameliyatla, kimiside ölümü tadarak çekmek ya da yok olmak ister...Kimi pencere kenarından dünyayı izlemek, kimisi de pencereden izleyen kişinin hayali...
Kim ne derse desin,eğer bir seçenek varsa bu hayatta, aslan gibi mücadele etmeyi seçer...
sevgiler...
DEVRİM DENİZERİ
İşte hayatın özeti en gerçeğinden...
Bu önemli ve değerli katkınıza çok Teşekkürler..
Benden de sevgiler..
Oy oyy can içim ..
Tacını takmışsın,tahtın gönlümdür bilesin..
Seni seviyorum hemde biiiii çok.
Gücüne ,yüreğine,cesaretine ,kalemine hayran olduğum özel dostum en kalbi sevgilerimi gönderiyorum sana...