- 376 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çarkın Anlattığı
Yaratılışın başlangıcından beri varlıkların nesilden nesile aktardığı bir hikaye vardı.Birbirlerine deli gibi hasret kalpleri , dört bir yandan savrulan ölümlerin toprağa düşürdüğü bedenleri , çocuğunun cansız bedenine sarılıp göz yaşı döken anneleri , annesinin toprağını avuçlayan çocukları , soğuktan titreyerek ölen küçük kedi yavrularını , yetimhanenin soğuk duvarlarında kurşuna dizilmiş hayallerine defin töreni düzenleyen yetimleri,zenginin hayatına özenerek bakanları,çöküşleri,dibe vuruşları en çok da yaşamaktan vazgeçecek kadar parçalanmışları Anlatır Ama çark dönmeye devam eder zaman geçer herbir dişili yerini başkasına bırakır bazen paslanır gıcırdar ama yine dönmeye devam eder o döndükçe hikaye devam eder birbirine sokulmuş sımsıcak kalpleri, savaşları bitiren barışları yaraları saran elleri yavrusuna sımsıkı sarılıp ninni söyleyen anneleri, karanlıktan korkup annesine sığınan çocukları,otobüste siyah bir çocuğun elini tutan beyaz çocuğu, zenginin malını fakirle paylaştığı , komşusu açken tok yatmayanı, denizleri maviyi sevgiyi anlatır bazen de sadece bir çocuğun pembe pamuk şekerini dişlerken ki mutluluğunu anlatır.çark döndükçe yeni hikayeler yazılır iyinin yerini kötü kötünün yerini iyi alır yıllar geçer ama bu hikaye hep anlatılmaya devam eder soğuk kış gecelerinde sıcak yaz akşamlarına nesilden nesile aktarılır.Bu hikaye evrendeki en korunaklı yere saklanmak ister.derin okyanusların dibini ,yerin yedi kat altını ,ağaç kavuklarını saklayabileceğim her yeri dener ve en sonunda yerini bulur.bir insanın içine saklanır oradan bütün insanlara yayılır.Hikaye aslında herkesin gözünün önüne saklanmıştır.belki insanlar cep telefonlarından kafalarını kaldırabilirlerse hikayeleriyle karşılaşabilirler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.