İTİRAF
Belkide yıllardır aradığımdın.Evli olmam aşık olmama engelmiydi,
değildi insanları kırmadan üzmeden yaşanabilirdi gizli saklı iş çevrmeyi bilmem ben içim neyse dışımda o dur.
Bir şekilde yollarımız kesişti ve hayatta dair payaşımlarımız oldu.
Bu arada evliliğimi bitirmek istiyorum
İki evladıma rağmen içimde ki huzursuzluk bi türlü bitmiyor. Bu bir süreçtir ve zaman istiyordum çocuklar için. İlişkimizi eşimin öğrenmesi ile ilk darbebimizi yedik biz
Benim hatamdı bunu kabul ediyorum.
Belki seni zor durumda bırktım, kırdım üzdüm her şeye rağmen yine yanımda durdun hayatı paylaştın benimle çok teşekkür ederim sana GÜLÜM. Şairim benim edebiyatı güçlü kadınım. Sende bu ilişkiye başladığımızda evli bir adam olduğumu bilerek adım attın. Ben sana içimi döktüm pare pare ve yaşanacak süreçleri anlattım. Sende kabul ettin ve beklemeyi kabullendin orta vadede değilmi.
Piskolojik sıkıntılar sonuçta o da bir anne ve çocuklarımız için gerekli olan tedavi süreci başladı. Hesaba katamadığım seninle yüzleşme isteği
İdi bir şekilde buluştunuz ve yüzleştiniz. Kadın kadına halleştiniz saygı çercevesinde. Peki ya ben ne yapmalıydım bu süreçte. Belirsizlikler içerisine bırakıp kaçman çözüm oldumu peki sevgi emek ister
Verebilirsen ben tüm benliğimle sana layık olmaya çalışır iken sen kapı duvar kaçtın ve kaçmaya da devam ediyorsun. Peki çözüm mü değil, öyle yada böyle yüzleşeceğiz kızmadan bağırmadan birbirimizi iğnelemeden nereye gidersen git illaki karşında olacağım. Aşkım sevgilim derken gülen gözlerin yalan mı değil çünki kalpten gelen ses tonu önemli bende de sende de yürekten gelen aşk sözcükleri var dı. Şimdiler de resmin bakıp hayalimde sana sarılıp uyumak var payıma... Söyleyemediğim daha nice kelimeler boğazımda düğüm düğüm. ŞİMDİ SORUYORUM SANA EY SEVGİLİ GÜZEL GÜNLERİ BIRAKIP KAÇMAK NE OLUYOR HAYALLERİMİ ÇALMAK VE EN ÖNEMLİSİ YÜREĞİMİ ALDIĞIN YERE BIRAKMANI İSTİYORUM TABİ Kİ ESKİ HALİYLE EĞER YAPAMIYORSAN GEL YANIMA SOKUL SOL YANIMA TAMİR ET BENİ... ÖZLEMİMDESİN....
(GMAY)