SENİ TANIYORUM...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
...En azından yalnızlığından,olduğun yerde kalamayışından.Kısacık cümlelerine sığdırdığın engin maviliklerinden;göz ucuyla sevmelerinden.Beni tanımayışından ve yabancılığından tanıyorum seni...
Geride kalmayı seversin sen.Bir yaz dönüşü boş bir havuz matemini koklamayı;kışın bir köy yolu olmayı seversin sen bembeyaz.Ne kadar azsa ayak izi yüreğinde o kadar yalnız kalırsın bu yüzden kaçarsın kendinden,kendine bile dokunmayansın.
Vedaları seversin sen farketmesen de acıdır besleyen yüreğinin aç kalan yanlarını;mutluluğu,dolu dizgin aşkları hazmedemezsen anlarım...Tekil yaşamlara sürgün geldin en başından beri,çoklukta bulamazsan kendini,bir bayram günü koca bir panayırın ortasında bir başına kalmış çocuk mahsunluğu dokunur yüzüne,çoğullaşırsan.Kolaydır bulmak seni.Adı matem olan her aşk hikayesinin sonunda perde arkasında gülümseyen küçük bir çift meraklı göz olursun,filmi en son terkeden benim...Yine tanırım seni...
Farklı göklerin altında aynı acılara yoğrulur sevdalarımız.Bilirim her ayrılıktan sonra derinden kesilmiş bir tırnağın acısını hissedersin suya dokunsan bile.
Kesmem ben de bu yüzden tırnaklarımı derinlemesine
seni tanıyorum...
Bakışlarından tanıyorum seni,yüzüme bakışından...İçinde susturduğun yankılarından.Acemi bir aşık gibi yüzünü,yüzüme dayayışından.Sesime muhtaçlığından tanıyorum...
’gel’diyemeyişinden...Gelmeyince ölüşünden.Binlerce aşk öyüküsünü yamalarken bütün bir aşk olamayışından.Öykülerinde biriktirdiğin yarım yamalak kavuşmalarından.Kavuşunca doyuşundan.Aç kalan yanınım bu yüzden,açlığını gidermek istemeyişinden
Seni tanıyorum...
En azından söylediğim şarkılardan.Sesimi tanırken sen yalnızca,ben senin şarkılarını içinde yitik şehirlere yelken açarım.
Sevincinden tanırım ben seni.Sevinmeyi bilemeyişinden,yüzüne gözüne bulaştırmandan bilirim mutluluğu...Yurdumuzda dondurma yememiş çocuklar da var deyişinden tanırım seni,avuçlarında binlerce çocuğa yer vermeye hazır oluşundan bilirim
Olmak istediğin yer nereyse ben gelirim,farketmesen de şarkılarımı yine senin için söylerim deyişinden...
Uzaklığından tanırım seni
Yollar kardeştir sevmelerine
Yolları tut sen yine de
Yollar bağlar hüznü şehre
Şehirlere gebedir yeryüzü,doğur yeni bir aşkı geç kalmadan
YORUMLAR
................göz ucuyla sevmelerinden.Beni tanımayışından ve yabancılığından tanıyorum seni...
''gel''diyemeyişinden...Gelmeyince ölüşünden.Binlerce aşk öyüküsünü yamalarken bütün bir aşk olamayışından.Öykülerinde biriktirdiğin yarım yamalak kavuşmalarından.Kavuşunca doyuşundan...................
Diyecek çok söz var bu satırlara, nasıl yazacağım şimdi ben öykülerimi?
Tam da ona "gel" demeye hazırlanmıştım...
tebrikler, etkiledin, tanımışsın birçok "ben"i...