- 1286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HERŞEY TÜRKİYE İÇİN
Hedef 2027 e bakan bir Türkiye herkesin gözünde cazibe merkezi olmaya devam edecek. Türkiye ekonomisi dünyada ki 10 büyük ekonomi olmaya doğru hızla devam edip.Türkiye’nin demokrasi ve ekonomisi her geçen gün güçlenecek. Artık üç ay sonrasını göremeyen Türkiye değil . 2027 e bakan bir Türkiye olacak. Türkiye büyük ekonomisiyle büyüme merkezli ve cazibe merkezi olarak yoluna devam edecek Ortadoğu bölgede ki kan ve gözyaşının durması için en büyük iradeyi yine Türkiye ortaya koyacak, bölgemize istikrar barış ve huzur gelmesi için en büyük irade Türkiye’nin verdiği destek sayesinde inşaa edilecek. Türkiye bu vasıflarıyla 2027 e kadar aşağıda bahsettiğimiz yatırımları gerçeşleştirecek. Dünyanın ilk 10 ekonomisi arasına girecek. Kişi başı gelir 25.000 dolar. İhracat hedefimiz 500 milyar dolar. Tarımda dünyada ilk 5 arasında olacak. Yüksek hızlı trende hedef 10 bin km. hedef dünyanın en büyük 10 limanı. İstanbul projeleri toplam bedeli 123 milyar dolar. Ankara projeleri, İzmir projeleri, milli tank üretimi, havuzlu çıkarma gemisi, ilk yerli uçak, yerli otomobil imalatı, helikopter (arıkopter) imalatı, İstanbul’un 3. Havaalanı, çılgın proje kanal İstanbul, yerli sismik gemi, savunma sanayimiz daha da güçlenecek. Karayolları yapımı hızla devam edecek. Ankara metroları Kuzey Marmara otoyol projesi tamam. Türkiye Cumhuriyeti yeni anayasası, yeni YÖK daha hızlı bir yargı sistemi, daha güvenli bir Türkiye dünyayı inşaya talibiz. Hedef yurtdışında Türk Üniversiteleri, dev şehir hastaneleri, Türkiye dünyanın sayılı lojistik merkezlerinden biri olacak. Demiryollarında özel sektörün önü açılacak. Havacılıkta hedef yılda 350 milyon yolcu. Sivil havacılık 2 katına çıkacak.Türkiye bölgesinde uçak bakım merkezi olacak. Türk uzay kurumu geliyor. Yeni marina ve limanlar inşa edilecek. Boru hatları taşımacılığı artacak. Hastalığı bilimle yeneceğiz. Sağlık turizminde merkez Türkiye olacak. Obezite ile mücadele okullar da başlayacak. 2 kat ormanımız olacak. Yenilenebilir enerji yi artıracağız. Kent içi ulaşımda sorun kalmayacak. Tarihi dokuyu restorasyonla koruyacak. Kentsel dönüşüm hızla devam edecek. Her kente arge merkezi kurulacak. Türkiye Türk Cumhuriyetleri ile bütünleşecek. Afrika’ya açılacak . Asya da etkinliğimizi artıracak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.