- 464 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
3. DÜNYA SAVAŞI ve ORTADOĞU
Savaşın sistemi böl parçala yönet. Bahane hep aynı demokrasi getiriyoruz. İnsan hakları getiriyoruz. Refah barış getiriyoruz, diye ülkelere giriyorlar.
içeriden muhalif grupları hazırlayıp isyan çıkartıyorlar, yürüyüşler, mitingler terör gibi faaliyetlerle iç huzur ve barışı bozuyorlar ülke ekonomisini sarsacak etnik ve siyasi ve dini gruplarlar arasında çatışmalar çıkarıyorlar
yavaş yavaş ülkeyi yangın yerine çeviriyorlar. O zaman herkes bir şeyler istemeye başlıyor. Kimisi demokrasi kimisi iş kimisi etnik kimlik istiyorlar. Bunlar hep emperyalistlerin bir oyunu.
Sonuç ülke kaosa girerse, insan hakları yok bahanesi ile Birleşmiş milletler NATO müdahale eder ve kapılar hep aynı yere açılır sömürgeci ülkelerin. Amacı böl, parçala, yönet.
Enerji, petrol, doğalgaz ne varsa al ülkene götür. Ülkeyi sömür , beş parasız bırak. Sonrada barış getirdik diyerek ülkeden çekil. Ülke perişan, insanlar perişan. Her şey sil baştan baştan
Afrika Hindistan Pakistan Afganistan, Irak, Yugoslavya, Mısır, Tunus, Libya şimdide Suriye. Hedef enerji kaynakları ve güçler dengesi. İnsanlar anlıyorlar, ama geç anlıyorlar. İş işten geçtikten sonra. Bugün demokrasi havarisi geçinen ülkelere bir bakalım.
Örneğin Fransa. Kendisi Afrika’yı Cezayir’i Ruanda’yı , Haiti’de soykırımlar yapmış ve bu ülkeleri sömürmüşlerdir. Şimdi demokrasinin beşiğiyiz diyerek çalım atıyorlar. Sözde Ermeni soykırımı diye Fransız meclisinde karar çıkartıp ülke sınırları içinde Ermeni soykırımı yoktur diyen insanlara hapis ve para cezası veriyorlar . İtiraz haklarıda olmayor. Fikir ve söz hakkı olmayan bu ülkeler aynı zamanda sömürgecilikte yapıyor menfaatleri için her kılığa giriyor .
Ama tarih tekerrürden ibarettir. Onların başına dönüp dolaşıp yaptıkları soykırımlar ve sömürgeler suratlarına tokat gibi yapışıyor. Her zaman söylediğimiz gibi uyanık olalım, dik duralım, bir olalım, beraber olalım.
Bizi kimse bölemesin , parçalayamasın , ayak oyunlarına gelmeyelim. İçimizdeki sahte vatanseverlerden, sahte entellerden, ajanlardan, karıştırıcılardan uzak duralım çocuklarımıza ailemize sahip çıkalım. Kendimize güvenelim.
Emperyalist ülkelerin yazdığı etnik ayrımcılık senaryolarıyla . Kimlik oluşumları etniklik çeşitleri üzerine çalışmalar yapılıyorlar. Dünyada sağ sol bitti. Etnik çeşit ideolojiliği başladı. Bu tip yapılan çalışmalar toplumlarda atom bombasından daha fazla etki bırakıyor. İnsanlık için en tehlikelisi etnik ayrımcılık yapmaktır.
Türk toplumu bu toprakları Kültürleri ile evlilikleri ile yemekleri ile 1000 yıldır bu topraklarda beraber yaşamış evlenmişler (kebaplar lahmacunlar kuru fasulyeler yemişler. Düğünlerde halay çekmişler horon tepmişler, göbek atmışlar) kısacası karışmışlar, kaynaşmışlar, her şeyi paylaşmışlar.
O zaman bu emperyalist oyunlara gelmeyelim. Daha öncede denediler ve yine deneyecekler. Toplumumuzu etnik olarak ayırıp birbirine düşman yaparak ülkemizi bölmeye çalışacaklar. Amaçları yer altı zenginliklerimizi ulusal değerlerimizi bizden koparmak.
Bir topluma ayrımcılık yaparak bakmak insanlığa aykırı değilmidir? Demokrasiyle ters düşmüyormu?
Kimlik oluşumları etnik çeşitleri üzerine çalıştılar. Emperyalist ülkeler yeni bir insanlık maddesi yazdılar. İnsanlığı etnik olarak ayırdılar.
Bu toprağın ruhunda Yunus Emreler, Mevlanalar, Hacı Bektaş Veliler, Pir Sultan Abdallar gibi değerlerimiz var. Bu değerlerimize önem verelim, ulusal değerlerimize sahip çıkıp birliğimizi koruyalım.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.