- 448 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gökler insanı eğitir!.
🇹🇷Merhabalar❤️
Sevgi değer dostlarım; Bazen yaşamımda olayları çözdüğüm de, yüzleştiğim de, ne oldu da şimdi de derler. Zihin genellikle sebep ve sonuç ile ilişkili olduğundan hep sonucunda ne olduğunu bilmek istenir!.
Ruhsal öğreti de ise, içsel muhakeme de böyle bir sebep, sonuç ilişkisi yoktur!. Orada sadece yapmak ve olmak vardır. Sınanmak ve sonra bilerek inanç vardır. Algı onun ne olduğunu bilir. Bazen konuşamam, algıyı dilime dökemem, ne olduğunu anlarım. An’da anlarım. O an da anlamak bile, tüm evreni değiştirmeye yeter.
Tabi ki söz kelamdır. Söylenmesi gerekir. Her zaman da o cümleler bulunamıyor. Çok derinlerde yaşayanlar, sözcüklere dökemezler. Yaşamı somutlaştırmak değildir, yaşamak, sadece yaşamaktır, sevgide ve onun algısında..
Dostlar; Tabii bu yaşam, kendini bilmeyi, tekamül etmeyi talep etmişler için zordur.. Nefs, ile zihin ile günlük yaşayanlara kolaydır!. Çünkü talep edenlere, yol kolaylaştırılsada, eşik atlamak zordur. Bazı imtihanlar geçilmesi gerekir!. Mesela, bir eşik atlama örneği vereyim!. Çok eskiden başıma çok gelirdi!. Alış veriş yapardım, para üstü alınca, kasiyer bana çok para verirdi. Bakalım ben bunu geri verecekmiyim diye. Bu durum, tamda para lazımken başıma gelirdi. İlk zamanlarda vermezdim. İç muhakeme beni aldatır dı. Ama, gökler onun bana sonra gözümün önünde doğrusunu yapanlarıda gösterirdi. Neyse bende N aldığım o iade etmediğim fazla paradan fazlası da bir şey bozulur ve çıkardı!..
Bu eşikten kurtulmam o imtihanı kazanmam ile, doğrusunu yapmam ile, o haksız parayı sahibine vererek oldu. Ve benim iç muhakemem gönül mekanım mutlu oldu. Karşı tarafta dua etti. İki tarafta mutlu oldu. Ve ben o eşikten kazanarak kurtuldum..Yoksa kurtulmaz isen tarih hep tekerrür eder ki sen doğrusunu yaparak kurtulana kadar!.
Dostlar; Ben mesela rüyamda eksik taraflarımı gösterin bana diye dua ederek yatarım. O gece ne sıkıntım varsa onun ile ilgili bir obje, madde, gıda gösterilir,!. Ve dahi o gördüğüm şeye rüya tabirleri de baktığımda, bu benim için muhteşem bir bilgi olur ve imtihanım dikkat ederim!..
Olayları bu şekilde bir pazıla bile oturtup hatırlamak, bilmediğimiz çok şeyin bilinç ve sıçramasına ve açılmasına neden olabiliyor!. Ve dahi, bunları yaşayarak hatırlayarak özgür bırakmak gerekir. Bir soru işareti gibi değilde, tamamlanması gereken bir tekamül olduğunu bilerek, sevgiyle bırakmak lazım!. O zaman, zamanı geldiğinde o çözüm birden algınızda bir ışık gibi parlayarak, çok şeyi görmenize ve oradan da göklerin size nasıl da nereden nereye bir yol gösterdiğini anlamış oluyorsunuz..
İşte yaşam dünyada yaşanan gibi değil, evrenin işleyişine, evrenin ardındaki bir bilince inanarak yaşandığında, enerji olarak bu dünyada ki görevimizi de yerine getirmiş oluyoruz..
Bu vesileyle...
🇹🇷Herkese selam, sevgi ve dua üfledim❤️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.