- 425 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GELECEKTEKİ TEHLİKE MİSYONERLİK
Hıristiyanlığı yaymaya çalışan kimseye misyoner dünyayı Hıristiyanlaştırmak için gösterilen faaliyetlere misyonerlik faaliyetleri denir.
Yüzyıllardır süren faaliyetler günümüzde de sürmektedir. Hıristiyan misyonerler asırlardır kendi dini ve kültürel değerlerinden kopmuş Müslüman toplulukların özlemini çekmişlerdir.
İslami duyguları, duyarlılığı zayıflamış insanları kolayca Hıristiyanlığı kabul ettirebileceklerini düşünmektedirler. Müslümanlar İslamiyet hakkında bilgisiz kalır ve manevi değerlerinden uzaklaşırsa Hıristiyan misyonerlerin aradığı kişi haline gelir.
Misyonerlerin Yehova şahitlerinin Budistlerin Bahailerin maunların ve İslam dışı hareket mensuplarının sokuldukları kimseler genellikle islamı bilmeyen manevi değerlerinden kopmuş kimselerdir.
İşte bu sebeple yüce dinimiz İslami iyi öğrenmeli nesillerimize öğretmeli ve yaşamalıyız. Çocuklarımızı inançlı ve kültürlü bir nesil olarak yetiştirmeliyiz.
Türkiye misyonerlik faaliyetlerinin hedefi haline geldi.
Hıristiyanlığı yayma amaçlı görülen misyonerlik faaliyetleri devletin üniter yapısına hedef alıyor. Misyonerlerin faaliyetleri Karadeniz, DOĞU Güneydoğu bölgesinde yoğunlaşıyor.
Çeşitli piknik gezi ev toplantıları, sosyal faaliyetler, ayin, kış okulu, seminer, konferans gibi eğitim amaçlı organizasyonlar ile sempatizan kazanıyorlar. AB uyum yasaları misyonerlere daha çok cesaret veriyor. Hıristiyanlığı yayma amaçlı görülen misyonerlik faaliyetleri etnik ve dini ayrımcılığı körükleyerek devletin üniter yapısını hedef alıyor.
Misyonerler Türkiye’de elini kolunu sallayarak propaganda yapıyor. Türkiye’de yaşanan ekonomik istikrarsızlık ve krizler geleceğe umutsuz bakan insanlarımızı özellikle genç nesillerimizi kolayca kandırıyorlar.
Afrika’da bir özdeyiş varmış. Hıristiyanlar Afrika’ya geldiğinde Afrikalıların toprakları Hıristiyanların İncilleri vardı. Hıristiyanlar bize gözlerimizi kapayarak dua ve ibadet etmemizi öğrettiler. Gözlerimizi açtığımızda misyonerler topraklarımızı bizde onların İncillerini almıştık. Bu durumun Türkiye’de yaşanmaması için inançlı eğitimli nesil yetiştirelim. Uyanık olalım UYANDIRALIM.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.