- 1176 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Anne olmak..
Anne olmak..belki de doğadaki en mükemmel duygu.herşeyin üstünde bir değer..karnında küçük ipliksi çekilmeler hissedersin önce.sonrasında bir kaç seğirme tarzı hareket...minik tekmeler.büyük takla atmalar :) aslında en güvenli yerde olduğunu bilirsin yavrunun..karnında..Ama ödün kopar birşey olacak diye..hele son aylarda..hareketsiz kalması felan paranoya yaratmaya başlar da..karnını sağdan soldan sıkıştırıp kontrol edersin hareketlerini..ve büyük gün gelir..o ana kadar kulaktan dolma aile hikayelerini unutup,kendi hikayeni yazmaya ve yaşamaya başlarsın..hayatının merkezine oturan o kucük insan,cussesinin aksine kocaman bir yer kaplar dünyanda.. ağlar, bazen güler,olmayacak saatte uyanır ve zaman geçer.. inanılmaz bir hızla.sorular sorar..bu ne bu ne..sabırla anlatırsın..ve ardı arkası kesilmeyen bir soru sözcüğü gelir..neden..neden..neden..onu ikna etmek zordur..hem mantıklı hem de çocuksu hayallere hitap eden cevaplar bulmak zordur..Ama annes in..ve mutlaka bir yolunu bulursun sen... okula başlar..öğretmenini düşünürsün...oynamaya çıkar arkadaşını düşünürsün..devamsızlık yaptığını duyar belki kızarsın..Ama nerde olduğu endişesiyle çırpınır durur kalbin..sonra bir başkasına sana baktığı o hayranlık dolu gözlerle baktığını görürsün..belki ilk aşkın hayal kırıklığıyla kapanıp ağladığı odasına girmezsin ama o geceyi uykusuz geçirip tanımadığın birine söylenirsin sabaha kadar..yavrunu üzdü diye..hazırlıklar ,dersaneler,dersler ve önemli bir viraj..üniversite sınavı..sınava girecek olandan daha çok heyecanlı biri varsa o da sensin değil mi annesi...sonuçlar açıklanacağı gün içi içine sığmayan biri daha varsa sensin..açıklanıp hayalindeki okula kavuştu diye o sevinirken,yurttaki oda arkadaşı nasıl biri olur ki diye düşünmeye başlayan da sen..ve kuş yuvadan uçuyor annesi..evet eve ziyarete gelecek tabi..ilk yıl sıkça gelecek..sonra biraz daha aralıklı..sonra yanında bir arkadaşla gelecek..gözlerinden anlayacaksın yine aşk kırıntıları dökülmüş yüreğini..senden daha iyi kim anlayabilir ki..sonrası belli işte..okul bitecek. .birkaç yıl kariyer..sonra iş başvuruları..kabul edilişini söyleyen bir telefonla gelen güzel haber..peşine netten yollanan bir evlenme teklifi videosu belki :) işte düğünündesin..öyle çok arkadaşları var ki sen sadece izlersin..Dün karnında minik tekmeler atan bugünse kocaman olan yavrunu..saçlarına dusen aklar olmasa kim anlar ki kayınvalide olduğunu..bir kaç yıl bakamayız diye çocuk yapmazlar..sonra minicik bir el yavrunuzu kucağınıza aldığınız güne geri götürür sizi..hayatın döngüsüne hayret edersiniz..dostlar edinir,dostlar kaybedersiniz..nice sevgiler geçip gider yureginizden..Ama yavrunuzun sevgisini hep en derinde hissedersiniz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.