- 1082 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
30 Ağustos Zafer Bayramı
Ebedi başkumandanımız Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Ve silah arkadaşlarını
Şehitlerimizi Rahmet ve Minnetle anıyoruz.
Sana dil uzatanlar dönüp tarihe bir baksınlar.
Ağır olacak belki amma bugün baban belliyse şükredecek çok şeyin var.
Esaret den cesaretle kurtulur insan
Ve o cesaret gözlerine gökyüzünü sığdırmış ATAM da var.
Hiçbir metiyenin gücü 30 Ağustosu övmeye yetmez .
Uzun uzun yazmak yerine
Paylastigim fotoğraf da binlerce kelime var onu okumak yeter
Anlamaya..!
O günlerden bu güne Şükür ve minnetle...
Canan EREN
30Agustos2018/ Balıkesir _Erdek
YORUMLAR
Erdoğan Ylmz
Sözlerin sahibi değerli şairemin..
Var olun sevgili şairem.
Umutlarımız hala saklıysa ve soyumuz sopumuz belli ise bunu yüce önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E borçluyuz.
Haklarını asla ödeyemeyiz.
Bir Türk kızı olmak adına hep gurur duyacağımız duyacağız da.
Bu memleketin her karışı kutsal ve vazifemiz belli ilk günden beri: sahip çıkmak Türkiye Cumhuriyetine ve Atatürk'ün ilkelerine sıkı sıkı bağlanmak.
BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
CANIM ÜLKEM PAYİDAR OLSUN VE SESİMİZ GÜMBÜR GÜMBÜR GÜMBÜRDESİN SEMALARDA.
Tüm sevgimle canım arkadaşım.
Anlamak isteyene yetecek kadar yazmışsınız, istemeyene zaten sayfalar dolusu yazsanız anlamaz. Çok yerinde bir kararla yazmışsınız tebrik ederim.
Kalemlerin kilitli kapılarının arkasında kaldığı bu zamanda kutlayacağımız son bayram olması korkusunu taşısam da asırlarca göreceğimiz bayramlar olması dileğimle Türk milletinin Zafer bayramını kutluyorum.
..çok güzeldi Canan Hanım ahh o kendinize yaptığınız çocukça ve yıllardır sosyal medya'da dolaşımda bu sıralar pek yok ama..nefret söylemli hans elizabeth maria (anan belli baban yüzelli) iğrenç söylemini futbol tribünlerinde yapılan ırkçı faşist tezahüratlarına diyeceğim ama hep böyleyiz biz diyemiyorum kavramları öylesine karıştırdık ki başta siyasetçiler eliyle ..hem türk'ü öveceksiniz kurduğu devlet sayısını hatırlamadım şimdi-türk dünya da hiç bir vakit mülteci olmamıştır ya yeni bir devlet kurmuş ya da kendi toprağında ölmüştür (şehit) yani mustafa kemal olmasaydı türklükte bitecekti ? nesli tükenecekti ..bu diyarbakırspor'un istanbul ve diğer iller de yaptığı süperlig maçlarında ''PKK dışarı kahrolsun PKK'' tezahüratlarına benziyor ama diyabakırspor yabancı ve çoğu türk futbolculardan oluşuyor :)) tebrikler şiire ..kutluyorum zafer bayramınızı ve özür diliyorum kırdıysam..saygılar selamlar..
İşte bu...
30 Ağustos 1922' de Büyük Zafer kazanılmasaydı...
Ben sen olabilir miydik hayatta bilinmez ama... Farz et oldu...
Gelebilmek için birbirimize... "iki yabancı ülkede" oturur gibi pasaport kullanacaktı ha!
İnançla, dirençle, özgürlük ve bağımsızlık tutkusuyla nice Zaferlere, zafer bayramlarına Canan Hanım..
Tebrikler yazı için......