- 865 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye’ye Hoşgeldiniz
.
Hayatta neler oluyor neler. İnsanlar hinoğlu hin olmuş da bizim haberimiz yok. Milyon çeşit hinlikle karşılaşabilirsiniz. Bunlardan bir tanesi bana ilginç geldi de paylaşmak istedim..
Ege ve Akdeniz sahilinde yada sınıra yakın bölgelerde iseniz cep telefonunuz en yakındaki en güçlü sinyal gönderen baz istasyonuna geçiveriyor. Bu sizin elinizde olan bir şey değil, sistemden kaynaklı. Bir bakıyorsunuz telefonunuza bir mesaj gelmiş “Sayın müşterimiz Türkiye’ye hoşgeldiniz. Umarız yurtdışı hizmetlerimizden memnun kalmışsınızdır..”
Allah Allah ben yurt dışına çıkmadım ki..!
Çıktın kardeşim bal gibi çıktın, bak telefonuna mesaj bile geldi Türkiye’ye hoş geldin diye..
İnsanlar cin olmuşta adam çarpıyor haberimiz yok. Meğerse ne yapıyorlarmış biliyor musunuz..?
Özellikle Yunanistan.
Bizim sınırlarımıza yakın baz istasyonlarını bilerek güçlü tutuyormuş. Türk insanının kullandığı cep telefonlarının sinyallerini kapıp kendi istasyonlarından servis yapıyorlarmış ve Türkcell, Avea gibi Türk operatörlerinden komisyon alıyorlarmış. Ohh ne güzel bedavadan para.
Bu komisyonlar bize yansıyor mu yansımıyor mu bilmiyorum ama operatörden de çıksa sonuçta bizim paramız, Türkiye’nin parası. Yazık.
Operatörler farkında değilse veya bile bile lades diyorlarsa daha da yazık. Resmen enayi yerine konulup söğüşlenmek değil mi..? Ulan öyle olmaz böyle olur deyip daha güçlüsünü yap..
Adamlar baklavamızdan dönerimize kadar pek çok şeye sahip çıktılar. Bizim birçok ürünümüzü alıp kendi ürünleriymiş gibi pazarlıyorlarmış.
Vaziyeti çaktırmadan adalarımıza el koyuyorlar. Ada deyip geçmeyin, karasuları çizgisinden dolayı bir ada kendisinin kaç katı yer kaplıyor. (Resimdeki krokiden daha iyi anlaşılacaktır.)
Kim Bilir bizim bilmediğimiz başka neler var neler.
Uyanık olmak lazım vesselam.
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Hocam bile bile lades olduğundan hiç kuşku duymam, sizin bildiklerinizi yetkililerin bilmediğini düşünmek bizim saflığımız olur ama onların bilmediği kesinse zaten vahim, bilip aldırmadıklarını görmek vehametin katmerlisi...Vatandaş uyumuyor uyutuluyor, uyutanları da başkaları uyutuyor, aldatılmaktan kırılıyorlar biliyorsunuz...saygılar