- 735 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Türk Ve İslam Alemi
Ey Türk milleti sen Cumhurbaşkanını Amerika’ya karşı neden yalnız bırakıyorsun. Neden korkuyorsun? Yoksa iman gücünü mü yitirdin? Yemin ederim eğer sen, yanı başımızda medfun bulunan Hz. Muhammed Mustafayı tanısaydın Amerikan füzelerinden korkmazdın. Ya sen hiç utanmıyor musun? Amerikandan korkuyorsun, sen Sultan Fatihin torunusun. Türk Milleti Cumhurbaşkanına topyekün destek vermeli aksi halde herkes mesuldur. Hatta bütün İslam Alemi destek olmalı. Ey İslam Alemi sen nankörsün. Türkiyeyi neden Amerikan karşısında yalnız bırakıyorsun? Türkiyenin sana yaptıklarını ne çabuk unuttun!
YORUMLAR
Simdi Tayyip'e nasil bir ünvanlar zinciri vereceklerini bilemiyorlar, en güzeli baskomutan ünvani, tayyip'e baskomutan diyorlar, ama askerligini tayyip kantinde tost satarak yapmis, yahu attan düsen Tayyip, hayatinda silah kullanmamis, belki eline almamis, yani böyle birisi olsa olsa parti lideri olur, bir cemaatin lideri olur.
Banane Cumhurbaskanindan, ben vatanimi milletimi devletimi sonsuz desteklerim, Tayyip kafasina göre planlar kurup vatani milleti devleti tehlikeye atma hakki yok, madem Amerika ile topyekün mücadele bekleniyor bizden, hele kapat incirligi diger üsleri, yolla binlerce amerikan ajanlarini yurdumuzdan.
Tayyip kafasina góre külhanbeylik yapma lüksüne sahip degil, bu münferit oynanan kumar degil, vatan sözkonusu, o yüzden kafasina göre hareket etmemesi gerekir.
Tayyip oynadigi kumarda masaya neyi koydugunu bence bazen unutuyor, masaya Emine'yi Bilal'i degil, tüm vatani milleti devleti koyuyor sonra zar atmak istiyor, sonra da destek bekliyor.
Deli Mustafa bile daha iyi padisahti benden demesi, Tayyip'i devsirme eski sadrazamlara benzetiyorum.
Alp Aldatmaz tarafından 8/27/2018 1:42:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ver gazı ver gazı anasını satayım.
Bu çağrıyı orospu Amerika askerimizin kafasına çuval geçirdiğinde niye yazmadın ?
Amerika PKK'ya 5 bin tır silah gönderirken niye yazmadın ?
16 yılda içine ettikleri ekonominin patlama noktasında Amerika mı geldi aklınıza ?
Amerika bize ne zaman dosttu ? Anca mı fark ettiniz ?
Senin arkasında durmamızı istediğin adam Irak'ta çoluk çocuğun ırzına geçen coniler için "Kahraman, kadın ve erkek Amerikan askerlerinin olabilecek en az kayıpla evlerine dönmeleri için dua ediyorum" diyen adam değil mi ?
BOP eşbaşkanı değil mi ?
Geçin bu tıraşları...
Ben Amerika'ya karşı devletimin arkasında dururum efendi ! Ülkenin anasını belleyen Tayyip'in değil !