- 988 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAYRAM SAATİ ‘’ CASİO ‘’ İLE BAŞLAR.!
CASİO nedir ?
Çocukken bayram harçlığımı biriktirip 1974 yılında çıkan Japonya ünlü markası olan ’ CASİO F- 91W- 1DG ’ dijital siyah plastik kordonu olan fakat bir ay geçmeden kordonunu kırıp çelik kordon taktırdığım ve bayramda kullandığım kol saatimdir.
Saatin sevdiğim 2 özelliği vardı. Bunlardan ilk’i ‘’ ALARM ’’
Alarmını 2 dakika sonrası çalması için ayarlar her üç beş dakika da bir alarmını kurup kurup melodisini kulağıma dayayıp dinlerdim.
İkinci özelliği ‘’ SARI IŞIK ‘’ gece yarısı saatin kaç olduğunu görmek için konulmuş ince bir düğmesine dokununca yanan ışığı. Tabii bu ışığı yorganın altında devamlı yakıp söndürür, söndürüp yakardım..
Ta ki pili bitene kadar….
Pili de zaten en fazla 2 ya da 3 gün sürerdi. Babama pili bitti diyemezdim. Gelecek bayrama kadar harçlığımı biriktirip tekrar pil alıp yine alarmını kurup ışığını tekrar yakardım.
Üçüncü özelliğine o kadar önem vermesem de 100 metreye kadar ‘’ SU GEÇİRMEZ ‘’di. Kolumdan çıkarmadan elimi yüzümü yıkardım..
Ve dördüncü pek kullanmadığım at yarışlarında kullanılan özelliği de ‘’ KRONOMETRE ’’siydi. Başlat düğmesine dokununca saniyelerin atlamasını okuyamadan hızla ilerleyen rakamlarıydı.
Araştırmalarıma göre şu an piyasa değeri 129.00 TL olup indirimli fiyatı 54.90 TL’dir.
İyi bayramlarda
Ve güle güle kullandım.