- 736 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADI İLBER ALİ..
İlber Ali ,benim 24 Mayıs 2018 de öğleden sonra saat 2:25 de doğan canım torunum..Aslında torunum sözcüğüne yabancıyım..Alışacağım tabi ki,henüz yeni.Yarabbi bu ne güzel bir duygu,anlatılamaz..Hayatımıza bir varlığın daha katılması,bu kadar mı değiştirir önceliklerimizi yaşayınca anlıyor insan.Arkadaşlarım söylerdi ama hikaye gelirdi..Müthiş bir duygu fırtınası ailecek yaşadıklarımız.Dünyamız değişti.Birden bire gündemimize geldi oturdu canım oğlum. İLBER ORTAYLI hocanın adını verdik.İnşallah onun kadar zeki,duyarlı,samimi ve okuyan ailesine ve vatanına faydalı bir evlat olur.Dokuz ay doğmadan allaha dua ettim.Önce insan olsun,vicdanlı,merhametli,duyarlı,sevgi dolu,toleranslı ve akıllı olsun diye.Dur bakalım ne olacak,dualarımızın sonucunu zaman gösterecek ,TABİ SADECE DUA İLE olmaz.Onu bir çiçek gibi özenle yetiştirmek için ,ailecek elimizden geleni yapacağız.İçimiz kaynıyor,kıpır kıpır..Sevgimizle besleyeceğiz..İnsanın hayatını bu denli değiştirecek bundan kıymetli ne olabilir ki..Ailecek hepimiz gözünün içine bakıyoruz.Her anını doya doya yaşamak ne güzel.
İlber ALİ ,şimdi üç ayını dolduracak .Çok sevimli o kadar canlı ,o kadar güzel ki, maşallah onunla insan hayatındaki diğer her şeyi unutuyor,daha doğrusu canım oğlum unutturuyor..Hayata daha başka bakıyor insan..Yaşama sevinci veriyor..çok başka bir sevgi..Bu da aşkın başka bir hali sanırım..Ömrüm oldukça ona çok iyi bakmak istiyorum..Onun her anını beraber geçirip,görmek ,yaşamak istiyorum.İyi bir evlat ,iyi bir insan yetiştirmek istiyorum..Biz böyle yetiştirirken tek korkum,şu an ki toplumun gidişatı beni endişelendiren..Böyle ana yapısı bozulmuş,bozulmaya da devam eden toplumda cocuklarımız nasıl temiz kalacaklar ve yaşayacaklar..Oğlum ,bitanem,seni allaha emanet ediyorum.Güzel bir hayat yaşarsın inşallah..Büyük ATAMIZIN da dediği üzere ,geleceği sizler kuracaksınız.Bu yolda ayağına dikenler batmasın,önündeki engeller kolayca kalksın,tüm kapılar önünde sonuna kadar açılsın...SENİ ÇOK ama ÇOK SEVİYORUM benim canım oğlum..Belki ilerde bir gün bu yazdıklarımı okuduğunda beni daha iyi anlarsın..Dünyamı değiştiren,zenginleştiren varlık,Allahıma teşekkür ederim seni bize verdiği için..Şimdilik bu kadar bitanem.
Sen büyüdükçe bu yazıların devamı da gelecek..Seninle ilgili tüm yaşadıklarımızı buraya yazarak sana iyi bir anı bırakmak istiyorum canım oğlum.Sevgiyle öpüyorum
Emekli Öğretmen
Gönül Beyan
Anneannen
YORUMLAR
Merhaba Gönül hanımcım.
Öncelikle minik İlber Ali ye uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim.Tanrı isminin hakkıyla yaşamak nasip etsin.Değerli soydaşım İlber hocamla tanışma mutluluğuna erişmiştim.Gerçekten bu ülke için tartışmasız bir değer kendileri..Umarım minik Ilber de aynı değerlere haiz ,vatana millete hayırlı muteber bir kişilik olur..
Sevgilerimle
gonulbeyan
O kadar samimi ve içten bir yorum ki. teşekkür ederim..İyi dilekleriniz içinde...Umarım öyle olur..Elimizden geleni yapacağız ,iyi bir insan olarak yetişmesi için..Tekrar teşekkürler
selamlar
gonulbeyan
Duygu ve samimi düsünceleriniz için çok teşekkür edrim.Umarım dediğniz gibi bir evlat yetiştirmeyi başarırız.İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkürlerimi iletir,selam ve sevgilerimi iletirim..
sevgiyle kalın