- 833 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
BİR ADET MALLIK HİKAYESİ
.
Tam lambalara yaklaşırken kırmızı yandı. Orta şeritte seyreden malın teki ışıkları göremeyecek şekilde biraz daha ileride durdu. Bu arada elinde baston olan kör birisi kırmızı yandığını hissetmiş olacak ki karşıdan karşıya geçmeye başladı. Kör adam rahat geçsin diye ben daha geride durdum.
Orta şeritteki mal sanırım ışıkları görmek istedi ki geri geri gelmeye başladı. Kör adamda onun tam arkasına geldi bu arada. Mal geliyor, arabanın arkasındaki kör garibimin bir şeyden haberi yok ilerliyor. Hiç ummadığı yönden arabanın altında kalacak. Kornaya dokunduk birkaç araba birden. Kör de durdu mal da. Sonra kör yürüdü karşıya geçti.
Işıkta durduğumuzda ışıkları görecek şekilde biraz geride duralım lütfen. Ve herşeyden önemlisi sağımıza solumuza, önümüze arkamıza biraz dikkat edelim.
Mal mı, tipini tarif etmeme gerek var mı?
Kısaca mal işte.
SZ
***
Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice güzel, mutlu bayramlar dilerim.
.
YORUMLAR
İfrit olurum böylelerine. Ama bazen bizim de mallığımız tutuyor galiba :)
Dün dalgındım sanırım biraz. Kırmızı ışıkta önümde belediyeye ait bir araç durdu. Yeşil yanmasını beklerken önümdeki araç hareket etti. Ben de refleks olarak onu takip ettim. Bir bakım ki yan yol için yeşil yanıyor ve önümdeki araç kırmızıda hareket ettiği için ışığa bakmadan ben de hareket etmişim. Allah'tan diğer sürücüler dikkatliydi de kaza yapmadım. Ama bir hırsla beni yanıltan aracın peşine düşüp bir sonraki ışıkta yakaladım. Ağzıma geleni saydım. Adam da, bana ne kardeşim sen de bana uymasaydın dedi. Haklıydı aslında. O araca değil ışığa odaklanmalıydım. Yani Suatcım arada mallığımız tutuyor :)
Uyarıcı yazın için tebrik ve teşekkürler.