- 850 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Tatlı bir aşk sardı bizi
Tatlı bir aşk sardı bizi,yaklaşmakta olan güzel,tarifsiz ve yürekten bir aşk,atamız Hz.Adem ve Hz ibrahimin bize miras bıraktıkları kurban ibadeti yaklaşıyor.Kurban Allah rızası için gerektiğinde maldan ve candan vaz geçme erdemini gösterebilmektir.Kurban Habili bir samimiyet,ismaili bir teslimiyet ve ibrahimi bir ciddeyettir,yoksa sadece bir hayvan kesme eylemi değildir.Her zaman hayvan kesilir,fakat bugün yapılan hayvan kesme eylemi başka bir şeydir,Rabbe verilen misağın pratize ediliş halidir,eyleme geçirilme safhasıdır,onlar canlarını dahi bu yolda vermeye kararlıydılar,bizlerse bir hayvan.Tatlı bir aşk sardı bizi,çünkü o misağı sürdürme eylemini biz gerçekleştireceğiz.Rabbimizin bize emanet ettiği maldan onun rızası için bir kurban keseceğiz,onun için tatlı bir aşk sardı bizi.Kurban kurbiyettir,yakınlaşmadır,Rabbe yakınlaşma,eş,dosta yakınlaşma,fakire,miskine ve kimsesize yakınlaşmadır.Kurban paylaşmadır,tevazuyu,samimiyeti olmayana elindekini paylaşmadır.Tatlı bir aşk sardı bizi,Rabbim bu tatlı aşkı dergahı izzetinde hayırlı etsin,İslam alemi için hayırlara tebdil eylesin, Kurban Bayramınız mübarek olsun,selam ve dua ile.
YORUMLAR
Amin...Bahattin bey sizin de Kurban bayramınız mübarek olsun, Allah tekrarlarını da nasip etsin inşallah.
Hayırlı ve huzurlu bayramlar dilerim, sağlıkla.
Selam ve saygılar