- 1237 Okunma
- 6 Yorum
- 8 Beğeni
bir iç çöküşü
annemin acısını dindirememişken daha
okuduğum duaların sonuna babamı iliştirmek zoruma gider oldu..
-şifa niyetiyle ya Rab..
yine bir imtihanla yüz yüzeyim..
her sabah uyandığımda yaptığım ilk iş telefonuma bakmak oluyor bu aralar.. acaba gece aradılar da duymadım mı diye..
Ankara’dan gelen her çağrıda tüylerim diken diken.. her ne kadar aklımı iyiye yorup, kalp gözümü açık tutmaya çalışsam da bu illet eninde sonunda alacak onu benden, biliyorum..
....
durumu hiç olmadığı kadar kötüye giderken bile, her sesinde soluklandığımda ’seni çok seviyorum’ demeyi ihmal etmiyor babam..saçımın sakalımın dökülmesi yetmedi, bıyıklarım da gitti diyor bir yandan da..içime oturdu bu söz benim tabi.. ömrüm boyunca bıyıklı daha yakışıklısın, kesme dedim durdum çünkü ( ben seni bıyıksız da çok severim bilmez misin baba)..
sesinde soluklanmak dediysem, artık sesi de zayıf..öksürüğün vermiş olduğu rahatsızlıktan neredeyse konuşamıyoruz bile..
sesimin titremesini hissetmesin diye yutkunmaktan boğazıma kramp giriyor bazen..göğsümde koca bir yumru..gözyaşım yanaklarıma değil de içime akıyor o an..
bugün kemoterapiye başlandı tekrar.. sanki filmi başa sarıyor doktor sürekli..
artık yapılacak bir şeyin kalmadığının farkındayız biz zaten..son demlerinde olduğunun da..
bundan daha sekiz ay önce en fazla bir yıl bizimle kalacağını söylemiştin ya yüzümüze doktor bey, hatırladın mı?
Allah büyük ama yoktan var eden bir tek o..
....
önümüz bayram..
annesi ya da babasını kaybetmiş herkes gibi benim bayramlarım da berbat geçer..
lakin, bu bayram diğerlerinden farklı olacak sanırım..belki de son kez babamın hüzün yumağı gözlerinde kaybedeceğim kendimi..
henüz sonsuzluğa kapatmamışken, onun gözlerinde kaybolmak, orada annemin hayaliyle avunmak koca bir iç çöküşü olacak bana, olsun..
ben bilirim ki gözlerimiz konuşurken ikimizin acıları da diner bi nebze..
hem daha Yusuf Hayaloğlu’dan ah ulan Rıza’yı dinleyeceğiz birlikte..belki de okuruz yine babam, eskiden olduğu gibi..
....
seninle ilgili yazmak istediğim o kadar çok şey var ki içimde..kendi cümlelerimden boğulur oldum..
ya seni anlatırken yanlış bir kelime çıkarsa ağzımdan..
-Rabbim isyan eden kullarından etmesin bizi..
ve çok şükür bu günüme ki
nefesin hâla bizimle..
seni çok seviyorum
sen de gitme..
...
YORUMLAR
Allah dan şifalar diliyorum babanıza, sevgili şairem.Acınızı çok iyi anlıyorum...ben de aynılarını yaşadım.Allah size ve babanıza güç versin sağlık versin.Sevgiler.
..kuzeyinkızı..
teşekkür ederim sairem
Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin inşallah
dayanması çok zor :((
sevgiler
Konu insanın sevdikleri olunca ve birde uzakta olunca hep aynı duyguları taşıyoruz ve yaşıyoruz.
Yürekten dökülen dualar cümleler yakarışlarımız toplum olarak hep aynı böyle güzel güzel duygularınızı dile getirdiğiniz için tebrik ederim. Ayrıca bizim hislerimizede tercüman olduğunuzdan dolayı da teşekkür ederim.
DADAŞIM tarafından 9/27/2018 12:42:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
..kuzeyinkızı..
acılar paylaştıkça azalır derler ya buna sarılıyoruz bazen işte
güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim
yalnız bırakmadığınız için de
saygılar
DADAŞIM
Off nasıl bir hüzün, nasıl bir zor durum bu...
Allah yardımcınız olsun, babanıza şifa versin inşallah,
..kuzeyinkızı..
amin sairem
sınanıyoruz bir şekilde işte
varlığınıza teşekkür ederim
sevgimle
Nutkum tutuldu boğazım düğümlendi aynı durumdayız hisler duygular aynı
Tercümanı olmuşsun canım hele ki önümüzdeki bayram ile ilgili kısımlar
Çok şeyler yazmak istiyorum ama sen biliyorsun işte
..kuzeyinkızı..
yaşanılan acı da, tabii tutulduğumuz sınav da aynı çünkü..
atlaticaz ama :))
rabbim şifasını versin babacığına..ve tüm hastalara..
sevgimle cankuşum..
Gitmeyi onlar da istemezler balım ama yaşam dediğimiz o kısacık anlar rüya gibi gelip geçiyor.
İçimi sızlatan bir yazıydı, ne desem ne yazsam havada kalır biliyorum. Diyorum ya bazı yaralar çok derinde ve onlara ulaşıp dokunmak neredeyse imkansız oluyor. Ama seni çok iyi anlıyorum. Hissettiklerini, korkularını, kalp atışlarını. İyi ki bu yazıyı yazmışsın çünkü yazmak iyi geliyor insana özellikle de bu gibi durumlarda.
Allah şifalar versin... Bu hastalık kötü hem de çok. Sen en güzelini yapıyorsun babanın yanına gitmekle.
Bol bol sarıl ona, gülümse gözlerinin içine bakarak. Sevdiğini söyle. Eminim ki çok mutlu olacaktır. Moral çok önemli biliyorsun.
Canımsın, dediğin gibi hep imtihan bunlar.
Babanın da ellerinden öpüyorum selam ve saygılarımı iletirsin.
Seni de o güzel yüreğinden öptüm bir tanem
Sevgilerimle hep
..kuzeyinkızı..
ben yazı yazmaktan çok anlamam biliyorsun..sadece bir iç dökümüydü bu boncuğum.
maalesef ki elden birşey gelmiyor zaman zaman.sadece bizleri ayakta tutan dualara sığınıyoruz..
kalbimin feryadını biliyorsun , aynı yollardan sen de geçtin hem de aynı illet yüzünden..Meryem de arşınlıyor o yolları şimdi..
sınav dünyası işte..
babama bişey dememe gerek kalmaz ki, o gözlerime bakar ve cevaplar tüm soruları..
aslında çok şanslıyım ona birkez daha sarılma fırsatım olacak inşallah..
teşekkür ederim her acımda her sevincimde yanimda olduğun için.. gözyaşım akmadan tutmaya çalıştığın için..
hep sevgimle canımın içi..
Rabbim,uzun ve sağlıklı ömürler versin İnşallah sevgili şairem ve bilin ki bunu tüm içtenliğimle söylüyorum ve tüm hastalara acil şifalar diliyorum.
Geçtiğiniz yollardan biz de geçtik canım şairem ve aynı süreç şimdi bir kez daha sınamakta bizi.
Çok geçmiş olsun. İnşallah her şey çok iyi olacak ve bitecektir bu sıkıntılı süreç.
Asla ümidinizi kaybetmeyin.
Güzel yüreğiniz asla dert görmesin.
Bayram aslında sevdiklerimizle olduğum her an ve Rabbim bizi sevdiklerimizle sınamasın.
Sevgiler.
Selam ve dua ile.
..kuzeyinkızı..
sadece dua kalıyor geriye bazen
sizin hastanıza ve tüm hastalara rabbim şifasını versin..
çok teşekkür ederim desteğiniz için..
selam ve sevgilerimle