- 587 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi
SEVGİ:
Sevgi neydi? Etrafınızda birçok sevdiğiniz insan var. Mesela; anneniz, babanız, kardeşleriniz, dostlarınız, akrabalarınız vs vs bunları oldukça çoğaltabiliriz. Ve yanına birçok nesneleri de ekleyebiliriz, ağaç, çiçek, böcek aklınıza getirebileceğiniz pek çok şey. Eee diyeceksiniz? Bunların hepsini bertaraf edip en önde olacak olan neyin sevgisidir acaba? O küçücük yüreğinizde ki et parçası bu duyguyu nasıl biçimlendirip besliyor, kime neye aittir acaba? Hiç düşündünüz mü? Yüce Rabbim neden böylesi güzel bir duyguyu bütün kainata bağışlamış dersiniz? Sevgi; tadında, sevgi ne kadar güzel bir söz. Söylerken bile insan muhtaçlığını nasıl da dillendiriyor.
Kainat, evren bu denli güzel bir duygu üzerine kurulmuşken, insanoğlu denen yaratık neden bu duygunun üzerinden dozer gibi geçmek istiyor; soruyorum sizlere.
Evet, insanlar bu duyguyu, yaşam kalitesi üzerinde kurguluyor. Kendi çıkar ve menfaatleri için bu duyguyu kullanıyor. Dertlerini yada sorunlarını neden başka şekillerde çözmeye çalışmıyorlar da menfaatçı çıkarları için kullanıyorlar, anlayabilmiş misiniz?
Her şey de sevgi diyorum, Ben. Dünyada ki tüm mahlukatın birbirine olan duygularını geçtim. İnsan bu duygusunu yaptığı işte kullanırsa, o işinin mükemmelliğinin tadına doyamıyor; öyle değil mi? Öyleyse; bu duygumuzu gereksiz yerlere harcamayalım. Dünya fani onun bile sonu varken bu duygunun neden sonu olmasın. Onun için diyorum,gereksiz sarfetmeyelim.
İnsanız bu duygu da çok yüce doğru kullanıldığı takdirde. Menfaat ve çıkarlar olmaksızın hiç beğenmediğiniz hayvanlar dahi bu duygunun tadında iken, biz insanlar vakit geç olmadan sevelim diyorum. Her şeyden önce vatanımızı sevelim. Mlk (hurigül) MELEK AVCI ÇOŞKUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.