- 657 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FAİZ ve DOLAR LOBİLERİNİN OYUNUNA GELMEYELİM
Bu ülkede belli bir azınlıklar çoğunluğa karşı üstünlük kurma planları içindeler. Belli bir grubun hakimiyetini kendi kafalarına göre tasarladıkları için vatandaşın geriye kalan kısmını senelerce dikkate almadılar. Taksim gezi parkı olayları masumca başladı zamanla amacını gayesini yitirdi. Çünkü bir takım marjinal ve perde arkasındaki grupların hükümeti ve polisi sevmeyenler platformuna dönüştü. Bu yangını bütün Türkiye’ye yaymaya çalıştılar başarılı da oldular. Perde arkasındaki dış güçlerin amacı ülkede kaos ve kriz çıkartarak hükümeti istifaya zorlamak ve ülkeni nin büyüyen trendini durdurmaktı. Faiz ve dolar lobileriyle yıllarca devletten milyarlarca dolar hortumladıkları aşikardır. Bu hükümet buna müsaade etmedi. Bütün devlet gelirlerini bir havuzda toplayarak devlet kurumlarının bankalardan faiz alınmasını engelledi. Diğer bir amaçları da Türkiye’nin kendi enerjisini kendi üretmesini sağlamak amacıyla hesler projesi diye adlandırılan nükleer santraller ve enerji yatırımlarını engellemek. Ayrıca 3. Havaalanı projesi ihalesi yapılan 22,5 milyar euro ya mal olan ve Türkiye yi kalkındıracak bir projeyi engellemek istediler. Kanal İstanbul projesi İstanbul boğazından geçen gemilerin kanal yoluyla geçilmesini sağlayarak Türkiye için büyük bir atılım olacak. Ayrıca 3. Boğaz köprüsü yeni adıyla Yavuz Sultan Selim Köprüsü İstanbul’a çok yakıştı İstanbul’u dünyanın merkezi yapacak. Bu yatırımlar dünyanın dikkatini çekmiştir. Bu projenin yapılmamasını istemek kimlerin işine gelir. Çevrecilik adı altında Türkiye’nin gelişmesini büyümesini yatırımlar yapılmasını engellemek mi? Faiz dolar lobisinin ülkemizi yıllarca hortumlayarak bu duruma karşı çıkanlara sen irticacısın diyerek 28 şubat sürecini gerçekleştirdiler. Ülke kaynaklarımızın geniş halk kesiminden ziyade bir avuç rantiyeciye akıtan faiz sistemine karşı tek çözüm denk bütçedir. 54. Hükümetin başbakanı rahmetli prof. Dr. Necmettin ERBAKAN Cumhuriyet tarihinin ilk denk bütçesini yaparak faiz lobisine karşı önemli bir hamle yapmıştır. Bunun sonuçları ekonomide hissedilmiş altı ay sonra faiz lobisi harekete geçerek medyayı da kullanarak refah yol hükümetinin çalışmalarını irtica adı altında engellemeye çalıştılar. Sonucunda 28 şubat post modem darbeyi gerçekleştirdiler. Devlete borç para vererek paradan para kazanma devri bitti. Son 18 yılda Türkiye ekonomik krizden kurtuldu güçlü bir duruma geldi. İMF ye olan borcunu tamamen ödedi. Kredi notları yükseldi. Ekonomi olarak yatırım yapılabilir konuma gelmesi Türkiye’nin ekonomik olarak doğru yolda olduğunu gösteriyor. ama emperyalist devletler senoryalarını yazıp oynamaya devam ediyorlar türkiye güçlü diz çökmüyor istediklerini vermiyor dik duruyor çanakkalede savaştığımız yedi düvele emperyelistlere karşı mücadele veriyor türkiye korksaydı istediklerini yapardı türkiye gücünün farkında türkiyeyi bölmeye çalışan hristiyan klübü onların maşaları son kozlarını oynuyorlar dik duracağız mücadele edeceğiz ülkemizi onlara bırakmayacağız .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.