- 635 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Eleştiri 12.08.2018
Her paragraf farklı anlam...
Argo sokak ağzıyla fakir kibarca durumu olmayan çocuğun umut dolu gözlerinde saklıydı her şey
Utanç yoksunları...
Türk milletinden kazandığını yurt dışında kullanacak kadar şeref yoksunları içimizde ki vicdansız büyük başlar sizinde yakındır kesilmeniz...
(Mubalâ) bir saray masasından kalkar ülkenin durumu yaşananlar ibret verici siz bu ülkenin Cumhurbaşkanını eleştirebilirsiniz ama başka ülkelere kötüleyemezsiniz ya da ülkeyi kötü gösteremezsiniz sözüm sana Fox Türkçesi tilki tv...
Silah sesleri sadece pkk vs. geldiğini mi sanıyorsunuz örneğin düğünde eğlence amaclı havaya ateş açılıyor kapının önünde masum bir çoçuk yok oluyor ne yazık biliçsizlik, düşüncesizlik...
İnsan olan yutkunamaz yanıbaşında, sokağında, ilçesinde, ilinde taaa gazze de olanlar yaşanırken...
Bu kadarına pes...
Dolar yakanlar medyanın önünde mantıksızlık Türk lirasına çevirmek varken...
Türk Milleti 15 temmuz değildir daha fazlasıdır...
Mehdilik yalanlarıyla ülkeyi satan dinimizi kirleten namussuz şerefsizler....
Bu ülke rastgele kurulmadı. Bir mücadele sonucu kuruldu. Sizin mücadeleniz batsın günümüz mücadelesi olmuş euro mu ? Dolar mı ? Altın mı ?
Bu genclere iyi bakın gelecek nesiller onlar sizin eseriniz olucağına siz onların bedenlerini kirletiyorsunuz...
Yazık !
Senin ecdadın kurtuluş savaşında çoçuğunu değil mermiyi sarmış çocuğu soğuktan şehit olmuş bir an tereddüt etmemiş mermiyi zamanında götürmüş savaş kazanılmıştı...
Peki sen yastık altına attığın altın, dolar, euro ile mi bu savaşı kazanacaksın...
Bizim elimizi kolumuzu bağlamaya çalışıyorlar.
Mazimizi kahramanlıklarımızı tarihimizi unutturmaya çalışıyorlar.
Bütün dünya bilmelidir ki Türk milleti hαkkını haysiyetini şerefini göstermelidir.
Bir ulus bir toplum yalnız bir kişinin çabası ile adımcık bile atamaz.
Bizim başka milletlerden hiçbir eksiğimiz yok. Cesuruz, zekiyiz, çalışkanız, Türküz bu topraklar uğrunda ölürüz.
Bu sözler ülke sevgisinin yerine mal mülk para vs. alanlar için...
YORUMLAR
Tümüyle katılıyorum yazdıklarınıza.
Bas bas bağırıyorlar dolar,euro ve altın çok artmış diye...Eskiden merkez bankasını suçluyordu muhteremin birisi,eee şimdi tüm yetki sende hadi düşür piyasayı..
Artık acımıyorum zerrece..Nasılsa aynı geminin yolcularıyız.En azından biz haklı olarak batarız batarsak.
Selamlar
Dilek USTA tarafından 8/13/2018 12:05:37 AM zamanında düzenlenmiştir.