- 2825 Okunma
- 6 Yorum
- 10 Beğeni
ÖLMEDEN ÖNCE
İnsan kaç kez terkeder sevdiğini?Kaç kez yanıldığı yangına geri döner ki sevgili?
Ne zaman koysam elimi soluma içimden bir şeyler söküyorum. Meğer ne kadar ucuzmuş uğruna verilen emekler. Evet öldürmüyor senden kalan yaralar sarıyorum ara sıra içten içe kanasa da.Sonuma yazdığım ne varsa bir iç çekiyorum yine (ah) solum diyorum ve susuyorum!
Oysa ne çok sevmiştim seni; yüreğim yetmezdi seni sevmeye. İçimden taşardın da sığmazdın garip gönlüme. İnanırdım hep gönlünde taşıdığın(aşk)adının ben olduğuna. Ben hep kendi dünyamda seni büyütürken bilemezdim ki herkesin dünyası kendini gördüğü kadarmış o yüzden dilsiz acılar biriktiriyorum şimdi sana. Konuşmayan acılar zararı sadece kendine olan acılar. Korkma sen mutlu ol diye (dilsiz) yüreksiz geziyorum ben.
Öğrendikçe vaz/geçiyorum her şeyden. Dökme diyorum gözlerini, yorma artık yitirdiğin yarım aklını.En çok seni seviyorum diyenler ardına bile bakmadan gittiler.Ve suskun şiirlerin bekçisi kaldı geriye,ve yıkık viranenin yolcusu kaldı geriye.En uzun soluklu öykünün bile mutlu sonunu yazamayan bir şair kaldı geriye .
Alabora olmuş gönlümü hangi limana sığdıracağımı söyle bana?Üstüne basa basa gittiğin (aşkın)mezar taşına ne yazdıracağım şimdi? Ya/da sen?boynunda asılı kalmış bu vebal ile nasıl yaşayacak nasıl yaşlanacaksın ki?Bu sızı ile nasıl gülecek nasıl bakacaksın ki yağmurların yüzüne?Hangi sağanakta ıslanmak istesen orda hatırla beni.
Kirlenmiş ellerini çek şimdi ellerimden;Anılarıma dokunmadan git.kirlenmiş tenini yeniden kabullenmez ki (aşk).Yeniden yazma yazıldığımı sandığım şiir başlıklarına adımı. Ve bir damla da olsa gözyaşı dök yokluğumu bıraktığım sevdam üzerine.Nasıl olsa alışkınsın sen;sırtından vurup yürekten öldürmelere.
Şimdi dilimin ’sevdiğim’ demeye mühürlü yanı,Kalbimin ardından kaçıncı ağıtı eskittiğini bilsen gözlerinden utanırdın belki.Sözlerime vurduğum kara kilitleri görsen bildiğin bütün tümcelerinden sıyrılırdın belki.Buldum sandığın ne varsa mutlu et kendini bence.
Sevmek ölmekmiş işte!Bende sevmiştim seni ölmeden önce.
10/8/2018
(funda sağlam)
ÖLMEDEN ÖNCE Yazısına Yorum Yap
"ÖLMEDEN ÖNCE" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.