- 626 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İÇKİ KUMAR VE ZİNA
Hem içki kötüdür diyorsun hem de alkolle akraba olmuşsun, paran ve vücudun alkolün esiri olmuş. Yani müptela olmuşsun. İçki ve kumar alışkanlık yapar. Yuvaları söndürür. Haramın ta kendisidir biliyorsun. Ailede anne baba evlatlarına içkinin, kumarın bağımlılık yaptığını nice yuvaların bu yüzden söndüğünü anlatması gerekiyor. Topluma özentiyi içkiyi, sigarayı, kumarı, zinayı reklam etmemeli içki, sigara satan firmaların reklamları düne kadar radyo ve televizyonlarda veriliyordu. Televizyon dizilerinde ve sinema filmlerinde içkinin özendirilmesini, sonuna kadar kınıyorum. Sonuçta bugün geldiğimiz durum bellidir. Halkımız yanlış ve hatalı sözlerinden olan erkek adam içki içer, sevgilisi olur, kumar oynar gibi sözler gençlerimizi içki ve kumara itmiştir.
Bugün gelinen noktada sigara, içki, kumar, zamparalık bunları normal olarak kabul edenler çoğalmaktadır. Sebebi açıktır. Medya ve sinemaların özentisi %99’u Müslüman olan bir toplumun Müslümanlığın en büyük haramlarından olan zina, kumar içkinin islamiyetle bağdaşmadığıdır. Filmlerde ve dizilerde zaman zaman uyuşturucu hapları, kokain, esrar, eroin gibi maddeleri uygulamalı gösterip özendirilerek, haplardan bişey olmaz enerji verir keyif yapar gibi sözlerle gençlerimizi bu bağımlılık batağına çekiyorlar.
O zaman bizler oturup düşünmemiz lazım toplum nereye gidiyor. İslami temelleri olmayan sevgisiz toplumlarda arayışlar başlar. Başka sahte mutluluklar başlar. Sonra bağımlılık yapar. İnsanlığından çıkarsın ve kısa sürede bitersin. Yok olursun. Bunların örneklerini bütün dünyada görüyoruz. Bakış açımızı değiştirrisek, içki , kumar, zina, faiz gibi alışkanlıklardan uzak durursak zira haram kılınmıştır. Daha güzel e mutlu bir yaşam bizi beklemektedir. Çocuklarımıza aileden başlayarak örnek olalım. İslami düşünce yaşantımıza başlayıp sevdirelim. İslamiyet insana zararlı olan herşeyi haram kılmıştır. Zira İslamiyet bir yaşam tarzıdır.
RAFETTİN AYVACI
YORUMLAR
Medyayla tüm insanları uyuşturma aile düzenini yok etme yolundalar,
Özenti artar.Aile bireyleri bilmiyor islamın isteği gibi helal haram ne bilmiyor kendileride aynı hatayı daima işliyor çocukları içki kumar uyuşturucuyu normal görerek büyüyorsalar.Asla önlenmiyor bedene ruha insana zararları öğretilmiyorsa çocuklar doğruyu nereden öğremecekler..Allah korusun
Her şey serbest olduğunda haksızlıklar sapıklık tüm kötü alışkanlıklar artar..Kötü ortam ,kötü alışkanlıklar daha kötülere yol açar.Arkadaşın kimse sende osundur .Anlamlı gerçekleri anlatandı yazınız.Olduğum yerde içki sığara alırken kimlikle alıyorlar yaşı 18 in aşağısına satılmıyor.Başka yetişkin alsın çocuklara versin şikayet olduğunda yüklü ceza ödeniyor burası islam ülkesi değil.Bazı eyaletlerde hafta sonlarında içki satma yasağı var olacak kötülükleri ve araba kazalarını önleme için alınmış kararlardandır.içki kumara ,kumar faize hepsi zinayı normal gibi gösterir oysa sonuçta hem sağlıklarından hem yuvalarından olurlar.Çoğu zamanda kimileri hapishaneye,kimileri mezara gider.Hiç bir şey olmadı diyenlerde ilahi adaletten asla kurtulamazlar..Sağ olun bu güzel yazı içiin.Selam ve dua ile..
rafettinayvacı
İlâhî bir ihtar ve ikaz, bu belayı firsat bilip tövbe etmeli. İnsan nefsi kendine zulüm eder, (insan bu belaya razı olmamalı), kader ona daima adalet eder. İslâmî düşünme, düşünce...
Selâm ve saygılarımla
rafettinayvacı
Bahis yasası onaylanalı şurada kaç gün oldu bu yazı pek zamansız olmuş
muhalefet yazısı gibi tövbe bismillah