- 867 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
Yekta hocam. Belki sayfalar dolusu yazıyla anlatılacak bir durumu çizgilerinize özetlemişsiniz tebrik ederim.
İş hayatından tanıdığım pkk sempatizanı ve sıkı bir hdp'li biriyle birkaç gün önce ülkenin genel durumu hakkında istem dışı bir tartışma yaşadık.Konu bir nokta da doların yükselişine geldi.Şahıs doların yükselişine dönük yürek pareleyen sözleri(!) ''yazık bu millete ülkenin ekonomik durumu çok kötü falan türünden felaket senaryoları çiziyor resmen ve enteresan bir şekilde demagoji yapıp timsah gözyaşları döküyordu.yersen! uzatmayayım ben de açtım ağzımı yumdum gözümü gereken cevabı hak ettiği şekilde verdim.
Asıl enteresan olan şey ise o günün akşamı televizyon da yedi yirmi dört hükumete giydiren sözde ulusalcı bir kanaldaki programa katılanların da gündüz tartıştığım pkk sempatizanıyla tıpa tıp aynı cümleleri kurmalarıydı.Adeta tek bir yerden talimat almış gibi! Doğrusu yaşadığım bu olaylar zinciri bana çok ilginç ve düşündürücü geldi.
Kalemine ve emeğine sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
O zaman da kimin türküsünü söylediklerini anlarlardı...
Nerdeeee...:)))
Selam ve saygılarımla.
Yekta Attila
Sizin takdiriniz başım üzerinde...
Saygıılarımla.