- 1358 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Eskiden başı okşanırdı çocukların
Eskiden başı okşanırdı çocukların, yanağının sıcaklığı değerdi ellerine insanın. Evet sığınacak güvenli kaleydi babanın, amcanın, dayının hatta komşu amcanın tertemiz elleri, kolları, onların gözlerinden sevgi inerdi çocukların körpe yüreğine.
Peki ne oldu da yok edildi bu haslet, bu olması gereken güzellik, ne oldu da çocuklar ürker oldular, sakınma zorunda bırakıldılar dalında tomurcuklar?
Çocuklarımın o güzel kokuları dünyanın en güzel havası idi ömrüme, onlar evli barklı, iş güç sahibi olan yetişkin bireyler oldular, yaşlarıda epey oldu Allah sağlıklı ömürler versin onlara, gelgelelim henüz dede olma mükafatı sunmadilar bendenize. Allah hayırlı evlatlar nasip etsin tüm insanlara.Tüm çocukları çok seviyorum, alıp içime atasım geliyor, gelin görün ki; onlara dokunmaya, onların saçlarını okşamaya yeltenip geri çekiyorum ellerimi, nedenini çok iyi anladığınızı biliyorum.
Bu güzel duygulardan bizleri mahrum bırakan sapık ruhlu insanlarla beraber yaşıyoruz bu toplumda ve onların çocuklarımıza musallat olmaları dolayısıyla Annelerin, babaların ve diğer ebeveynlerin tetikte olması, onların körpe bedenlerine uzanmak istenen kötü ellerden korunması icin dikkatli olmalıyız.
Bu sapkın zihniyetin en baştaki nedeni elbette eğitim, sosyal hayatın karmaşıklığı, yasaların eksikliği, hatta; yüce dinimiz adına kendi zaaflarını, fetva vererek cehalet zincirine yanlış halkalar ekleyen din bezirganları, ruhsal sorunların çözümü için gerekli çalışmaların eksikligi vs vs.
Toplum ve devlet el ele verip her türlü olumsuzluğu, olması gereken şekle dönüştürmeli, özellikle bize emanet olan çocukların kutsallarımız olduğu şuuruyla aileden okula, okuldan sokağa, doğal yaşantıları sağlanmalı, yeniden eski hasletlerimize kavuşmak için öncelikli bir problem olarak çözmeliyiz bu meseleyi.
Ömrüm kifayet ederse İnşallah görürüm o günleri, yeniden okşarım çocukların saçlarını, yanaklarını cebimden çıkardığım cikletleri onlara ikram ederim.
Sağlıklı, başarılı, mutlu ve özgür nesiller temennisiyle sevgiler, saygılar, kucak dolusu selamlar...
Ahmet MORAN
YORUMLAR
Biz yine çocuklarımıza aynı şefkat ve sevgiyi göstermeye devam edelim Ahmet bey.
Çekincenizi anlıyorum haksız da sayılmazsınız. Avrupa da değil çocuğunu köpeğini dahi sevdirmiyor insanlar. Demek ki onlarda bu sapıklardan nasibi alıyor.
Dünya var olduğu ve kıyamet kopmadığı sürece bunlar hep içimizde yaşayacak ve çocuklarımıza birer tehdit unsuru olacaklar. Köklü ve radikal bir çözüm bulunup bunları deşifre etmediğimiz sürece nice çocuklarımızın canı yanacak.
Anlamlı ve duyarlı yazınızı kutluyorum
Selam ve sevgilerimle
Ahmet Moran
Bu sapkın zihniyetin en baştaki nedeni elbette eğitim, sosyal hayatın karmaşıklığı, yasaların eksikliği, hatta; yüce dinimiz adına kendi zaaflarını, fetva vererek cehalet zincirine yanlış halkalar ekleyen din bezirganları, ruhsal sorunların çözümü için gerekli çalışmaların eksikligi vs vs.
Toplum ve devlet el ele verip her türlü olumsuzluğu, olması gereken şekle dönüştürmeli, özellikle bize emanet olan çocukların kutsallarımız olduğu şuuruyla aileden okula, okuldan sokağa, doğal yaşantıları sağlanmalı, yeniden eski hasletlerimize kavuşmak için öncelikli bir problem olarak çözmeliyiz bu meseleyi.
Hak teala ervahta yapmıştır insanlığa sevgiden aşı bu aşının reçetesinide göndermiş lakin reçete yol kesicilerin eline geçmiş kendi yalanlarına buna ilaveler yapmışlardır onun içindir ki egitim okullarda fayda vermiyor Aslından öğrenilmez olmuş evrensel din onun için cihana hakim olmuş şeytan ve cin
İçimizdeki masumluğu bilemez yaşamazsak çocuklara da zararı olacak elbet selam ve saygılar