- 1030 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sen olmayınca
kısa ömürlerin acısız sonları kadardım nezlinde. hakikatten uzak gelmiş olabilir hala. hala seni sevmem hala sana ithaf edilen yazılar yazmak çok uzak gelmiş olabilir. kaç gün olmuştu hatırlamıyorum en son seninle konuşalı. uzun zamandır kendimle de konuşamadım. konuşamadım sensizliğin acılarını. tefekkür edemedim sen olmayınca yanımda onu bile düşünemedim.
seni kazanmak bu kadar zor muydu hakikaten? aslında ben yanlış yoldaydım. sadece zor olan sen olsaydın benim hayatıma girenler olurdu. oysa ben sadece sende harcamıştım tüm sevgimi o da yetmedi yollarına. surlarını aşamadım ki uçsuz bucaksız tepelerini aşamadım. yeterince sevgim yokmuş demeye dilim varmıyor. yoksa sevgiden farklı şeyler mi gerekiyordu senin için. mesela para, güç, yakışıklı değildim ondan mı? peki ya sevgiden daha değerli neler vardı ki hayatta. bir kamyoncu filminin final sahnesinde kızın söylediği neyi vermedim ki sana. sevgi iyilikti hani, sevgi dostluktu hani, sevgi emekti hani? hangisi yoktu ki hayatımda. bi sen eksiktin. dedim ya kimse girmedi hayatıma. giremedi surlarından gönül tahtıma. dedim ya kısacık ömürlerin acısız sonları diye acısını hissetmeyen sendin. sonuna ağlayan ise ben.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.