- 620 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇ KIZDAN YAŞLI ADAMA 27.05,2017 / 9. MEKTUP
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
GENÇ KIZDAN YAŞLI ADAMA 27.05,2017
9. MEKTUP
CANIM OKYANUS
Mektubunu yine heyecanla elime aldım, her zamanki gibide çok mutlu oldum. Demek her kes memnun tatilinden. Seni iyi gördüklerine sevindim. Bu sana iyi bakabildiğimin de göstergesi.
Neler yaşadığını az çok biliyorum. Ama hepsi bir köşede artık. Daha güzel daha çok hayallerimiz var. Artık yeni dostların da var. Bu arada çocuğun adı tugay, Turgay değil. Ve Hansa kendisinden başkalarının olduğunu öğrenince hüsrana uğradı. Kader’de ne aman karşılaşsak sana selam yolluyor anlayacağın üzere ben hatta biz iyiyiz. Ve sende iyi olacaksın.
Bana yüklediğin anlamlar, çok mutlu ettin beni. Sevilmek, hele de sevdiğin insan tarafından sevilmek ve bunu hissetmek çok güzelmiş. Bunu yaşattığın için sana teşekkürleri borç bilirim.
Buraya gelişinin beni ne kadar mutlu ettiğini sana anlatamam. Bir hayâlim daha gerçek oldu. Bu kez senin sayende sana ve ailene teşekkür ediyorum.
Maalesef bu sefer kısa bir mektup olacak. Acayip sınavlarım var. Erken gelebilmek için çok çalışmam lazım. Unutma seni çok seviyorum. Her zamanda seveceğim.
Sarı’dan Mavi’ye
Kucak dolusu sevgilerimle
30. 05. 2017
SELLAAAAM
Bu ek mektup cumartesi ne yaptığımızı sormuştun. Sanırım Ayasofya’yı ziyaret etmiştik. O gün meydandan dolmuşa binip gittik. Hatta Pazar var diye dolmuşun kalkış yeri şansımıza indiğimiz yerdi.
Pazar günü ise dinlen demiştim sana. Tugay’la birlikte gelmiştik. Çay bahçesinde kahvaltı yaptık böreklerle falan. Sonra üçümüz sahile inip çekirdek çıtlattık, dondurma yedik. İkimiz daha sonra tavla oynadık. Hatta ben seni yendim. Hansa ve tugay geldi sonra yanımıza. Meydana geri dönüp balık yedik.
Daha sonra terminale geldik Cihan uğradı yanımıza. Öylece vedalaştık ve seni uğurladım yağmurlu bir günün akşamı.
Umarım yeterli olur seni seviyorum.
Kendine dikkat et etki hayallerimize ulaşalım.
YOL AÇIK, YOLA ÇIK !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.